Gå til innhold

Politikerne skuffa !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trondheim er skuffa over at folk blir smitta ! De kjører på med gjenåpningsfester, fullt kjør, null restriksjoner, vi må ta imot syke barn i barnehagen osv. Nå er de skuffa ? Skjønte de ikke hva som skulle skje ? Smitten var på vei opp og de sa korona var over ! 
Samme som å tilby og anbefale barn gratis godteri og bli skuffa for de burde egentlig takka nei. Blir oppgitt 

Anonymkode: 38949...397

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel helst skuffet over situasjonen. De legger ikke skylden på menneskene, gjør de vel? Spør fordi jeg lurer. 

Anonymkode: d6179...64d

Skrevet

De er skuffa og ber folk skjerpe seg !! Alle skjønte jo hva som kom til å skje! De kan da ikke gå fra 0-100 og tro det går bra ? Helt kaos. Vi alle er syke snart nå. Ikke bare med korona, men alt mulig. Når en klasse har 12 smitta skal de da ikke bytte trafikklysmodell ? Lar søsken av syke barn gå på skolen. Det er jo helt idiotisk . Og så blir de skuffa av oss ? Nei vi er skuffa over dem !!!! Folk sender barn med feber kvelden før i barnehagen og ingen kan si noe på det. Hoster så det gneldrer på alle avdelinger. Nei huff 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Trondheim er skuffa over at folk blir smitta ! De kjører på med gjenåpningsfester, fullt kjør, null restriksjoner, vi må ta imot syke barn i barnehagen osv. Nå er de skuffa ? Skjønte de ikke hva som skulle skje ? Smitten var på vei opp og de sa korona var over ! 
Samme som å tilby og anbefale barn gratis godteri og bli skuffa for de burde egentlig takka nei. Blir oppgitt 

De sa da virkelig ikke at korona var over. De hadde imidlertid et håp om at folk ikke oppførte seg med nøyaktig så stor grad av apeinnsikt som du viser i dette innlegget.

Anonymkode: 4808d...3cd

Skrevet

Jeg ? Jeg har fortsatt å holde avstand jeg. Sprita og testa . Enda jeg er fullvaksinert.  De har sagt alle vaksinerte kan leve som normalt. Nå har jeg barn som ikke bør få korona.  Men skal jeg holde de hjemme da ? Det er smitte i hver klasse snart ! Vi har en trafikklysmodell som de ikke kan å bruke !  Det kommer barn med foreldre som ligger koronasyke hjemme på skolen ! Vi har da ikke mulighet til å få ned tallene da ! De tester barna etter en lang skoledag om 10 i klassen har korona. Da kan de ikke komme å klage på høye tall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...