Gå til innhold

Jeg har kysset en annen mann.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi jobber på samme sted! Jeg er gift og det samme er han. Vi var på samme fest for en liten tid tilbake, og vi endte opp med å kysse opptil flere ganger den kvelden. Jeg skjønner ikke hvorfor det skjedde egentlig, han er ikke min type i det hele tatt. 

I etterkant har han sendt meldinger og ringt en gang for å prøve å finne på noe sammen. Jeg skjønner jo at han er interessert i å innlede noe, og det er virkelig ikke aktuelt! Jeg har høflig avslått hver gang, og nå virker det som om han har tatt dette. Problemet er at vi har vært litt omgangs-venner med han og kona, men vi har ikke truffet dem igjen etter festen. 

Problemet er bare at når jeg treffer han på jobb, så har vi en høflig og god tone. Vi snakker som vi har gjort før dette skjedde, men det er likevel noe som henger der hvis dere skjønner. Akkurat som om det burde prates om, få renset lufta. 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 91329...401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt snakke med ham om at du overhodet ikke mente å flørte og at det ikke skjer fremover heller. 

Anonymkode: 57c6c...a11

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Selvsagt snakke med ham om at du overhodet ikke mente å flørte og at det ikke skjer fremover heller. 

Anonymkode: 57c6c...a11

Jeg lurte på om jeg skulle ta det med han på julebordet.....Da har vi fått et glass vin innabords. Jeg føler det blir litt rart å ta det med han her på jobb nå liksom.....

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg lurte på om jeg skulle ta det med han på julebordet.....Da har vi fått et glass vin innabords. Jeg føler det blir litt rart å ta det med han her på jobb nå liksom.....

Er det ikke greiest å gjøre det i edru tilstand? Når dere allerede har dummet dere ut på fest, er vel ikke rette anledningen å prate ut om det på en annen fest? Dømmekraften synker, når promillen stiger...

Anonymkode: 13bec...e96

Skrevet

Jeg lå med en kollega. Han syns det var kleint mandag morgen, men jeg gikk på kontoret hans og sa "er alt ok? Vi bare fortsetter å jobbe som før?" og det var greit det!
Har klina med en annen kollega tidligere og, sendte han bare mld og spurte "er alt greit på jobb i morgen?" og det var det. Ikke noe mer hokus pokus

Anonymkode: c4d0b...ab3

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du er ikke 17 år og tar det selvsagt opp i edru tilstand! 

Anonymkode: c89ce...ff2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke greiest å gjøre det i edru tilstand? Når dere allerede har dummet dere ut på fest, er vel ikke rette anledningen å prate ut om det på en annen fest? Dømmekraften synker, når promillen stiger...

Anonymkode: 13bec...e96

Jeg hadde ikke tenkt å bli overstadig. Men kanskje det ville bli litt lettere å ta det opp. Jeg ser han blir litt usikker når han treffer på meg på jobb, og det samme blir egentlig jeg. Vil jo helst unngå han. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og vi jobber på samme sted! Jeg er gift og det samme er han. Vi var på samme fest for en liten tid tilbake, og vi endte opp med å kysse opptil flere ganger den kvelden. Jeg skjønner ikke hvorfor det skjedde egentlig, han er ikke min type i det hele tatt. 

I etterkant har han sendt meldinger og ringt en gang for å prøve å finne på noe sammen. Jeg skjønner jo at han er interessert i å innlede noe, og det er virkelig ikke aktuelt! Jeg har høflig avslått hver gang, og nå virker det som om han har tatt dette. Problemet er at vi har vært litt omgangs-venner med han og kona, men vi har ikke truffet dem igjen etter festen. 

Problemet er bare at når jeg treffer han på jobb, så har vi en høflig og god tone. Vi snakker som vi har gjort før dette skjedde, men det er likevel noe som henger der hvis dere skjønner. Akkurat som om det burde prates om, få renset lufta. 

Hva ville dere gjort? 

Har du for vane å bli litt løs i fylla? 

Anonymkode: 05561...e22

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har du for vane å bli litt løs i fylla? 

Nei jeg har ikke det. Hvorfor spør du?

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Nei jeg har ikke det. Hvorfor spør du?

Fordi hvis det hadde vært tilfelle, ville jeg sluttet å drikke. Synes det er merkelig oppførsel av deg som voksen gift kvinne. Du bør definitivt ikke ta det opp på julebordet i fylla. Du bør ta det nå i edru tilstand, si at det var noe du ikke skulle gjort, si at du dreit deg ut, for det var det du gjorde. Mann deg opp. Men uansett, bør du drikke litt mindre på julebordet. Du har tydeligvis ikke tenk å si noe til mannen din om dette, det er kanskje like lurt å holde kjeft. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Fordi hvis det hadde vært tilfelle, ville jeg sluttet å drikke. Synes det er merkelig oppførsel av deg som voksen gift kvinne. Du bør definitivt ikke ta det opp på julebordet i fylla. Du bør ta det nå i edru tilstand, si at det var noe du ikke skulle gjort, si at du dreit deg ut, for det var det du gjorde. Mann deg opp. Men uansett, bør du drikke litt mindre på julebordet. Du har tydeligvis ikke tenk å si noe til mannen din om dette, det er kanskje like lurt å holde kjeft. 

Så du tenker automatisk at jeg er løs fordi jeg har kysset en kollega på fest? Har du for vane å  alltid dømme mennesker så kjapt uten å ha noen videre kjennskap om dem? Jeg har ikke tenkt å bli full på julebordet. 

Skrevet

Her må du være deg selv og edru når du rydder opp. Uhell skjer, det har skjedd meg også. Bli ferdig med det, det var ikke deg. Ikke den ønsker å være i hvert fall. Ingen ting å skamme seg over. Men vær tydelig, og bli ferdig med det.

Anonymkode: 609ac...90c

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Så du tenker automatisk at jeg er løs fordi jeg har kysset en kollega på fest

Ja, det gjør jeg. Eier du ikke moral? Du er gift! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Joda, jeg eier moral. Og jeg er gift ja. Det samme er min kollega. Merkelig hvor sjokkert enkelte blir over at slike feiltrinn kan skje i løpet av et langt ekteskap. Du skulle visst hva som skjuler seg bak folks fire vegger.........

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Joda, jeg eier moral. Og jeg er gift ja. Det samme er min kollega. Merkelig hvor sjokkert enkelte blir over at slike feiltrinn kan skje i løpet av et langt ekteskap. Du skulle visst hva som skjuler seg bak folks fire vegger.........

Har du moral, har du vel pratet med kollegaen din nå da? Som alle her har rådet deg til... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har du moral, har du vel pratet med kollegaen din nå da? Som alle her har rådet deg til... 

Hva er problemet ditt? Hvorfor er du så sint?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva er problemet ditt? Hvorfor er du så sint?

Det er du som har problemer. Jeg er ikke sint, jeg er bare direkte. Skriver det jeg mener. Hva med å svare på spørsmålet mitt? Har du du pratet med ham? Greit å bli ferdig med det før helga. Så kan du begynne på blanke ark, legge det bak deg. Og ett råd til, ha sex med mannen din i løpet av helgen. 

Skrevet

Ville ikke ha gjort noe.

Anonymkode: b9579...ac7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

«Moral» er jo bare en unnskyldning som snevre og redde mennesker bruker for å forsvare sin egen fordømming av andre.

Anonymkode: b9579...ac7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er mannen din du bør prate med da, ikke kollegaen. Kollegaen er vann under brua, men mannen din fortjener å få ta stilling til selv om han vil dele livet med dette eller ikke. 

Anonymkode: 42733...d6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det høyrest ut som oppskrift på tullball... For de må nok vere åleine når de snakkar om dette, og sidan de kyssa sist de var fulle saman, så kan det jo hende de plutseleg får lyst til å gjere det ein gong til.... Ta det når de er edru! 

Skrevet

Var det et godt kyss da? For i så fall ville jeg ha tatt det videre, helt ærlig...

Anonymkode: a2848...b62

Skrevet

Har hun ryggrad har hun nok gitt han beskjed om at det ikke blir noe mer. 

Skrevet

Det gikk galt sist dere drakk sammen. Da er det litt naivt å tro at dere skal greie å fikse det når dere drikker sammen på julebordet - selv om ingen av dere drikker mye. Selv om han ikke er din type i edru tilstand, så er han tydeligvis din type når du/dere drikker, siden dere kysset flere ganger i løpet av den festen.

Merkelig det der, hvor lett det er å kysse en annen mann, men helt umulig å snakke ordentlig med samme mann...

Jeg hadde tatt det på jobb, bedt ham komme på kontoret ditt og sagt at dere ble revet litt med da dere var på den festen, og at det er noe du ikke ønsker å gjenta, da du ønsker å være trofast mot mannen din. Siden du og din mann har hatt noe omgang med kollegaen din og kona så bør du også ta opp dette med ham, at dette er noe dere må holde for dere selv og glemme, for dere bør ha såpass respekt for deres respektive ektefeller til å ikke la dem lide pga. deres lille feiltrinn. Så lenge det blir med det ene feiltrinnet, HI, så er det greit å la det gå i glemmeboka.

Men du bør nok ikke drikke noe som helst når du er i en situasjon med denne kollegaen din og mannen din ikke er tilstede.

Anonymkode: 5798a...db4

Skrevet

Takk for svar. Jeg skal ta det med ham før julebordet. Er nok greiest det. Kjenner det er viktig å rense lufta…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...