Gå til innhold

Jeg ser min begrensning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor å omplassere noen av barna? Jeg klarer ikke alt alene! 

Anonymkode: 562e3...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er i alle fall ikke innafor å diskutere dette her  inne . Kontakt barnevernet for videre hjelp. 

Endret av mamma til adhd gutt<3
Skrevet
mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (2 minutter siden):

Det er i alle fall ikke innafor å diskutere dette her  inne . Kontakt barnevernet for videre hjelp. 

Jeg skal selvsagt det og 

Skrevet

Det er jo ikke en hund man snakker om her da, de kan omplasseres.

Men et menneskebarn kan ta varig skade av å bli avvist av mamma, det å være den som må flytte vil for alltid brenne seg fast i barnet. Mamma ville ikke ha meg.

Derfor må du søke hjelp, det beste for barna er at dere får hjelp hjemme og de alle kan bli hos deg, at alle kan føle seg like mye elsket. 

Kontakt barnevernet for hjelp.

Anonymkode: 23ccc...98b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo ikke en hund man snakker om her da, de kan omplasseres.

Men et menneskebarn kan ta varig skade av å bli avvist av mamma, det å være den som må flytte vil for alltid brenne seg fast i barnet. Mamma ville ikke ha meg.

Derfor må du søke hjelp, det beste for barna er at dere får hjelp hjemme og de alle kan bli hos deg, at alle kan føle seg like mye elsket. 

Kontakt barnevernet for hjelp.

Anonymkode: 23ccc...98b

Jeg elsker de. Men det er for mye for meg. Jeg er fullstendig tappet. På slutten av dagen har jeg ikke mer å gi. De skal på avlastning 1 gang i mnd, men det kan jeg aldri stole på fordi de kan ikke passe hvis barna er litt forkjølet. De har omtrent vært konstant syk i hele høst. Hoste, snørr og lett feber 😢 Det er sinnsykt mye ansvar, masse klær som skal vaskes og holdes styr på. Osv. Jeg er fullstendig utmattet. Jeg har aldri sjans til å gå å handle f.eks. jeg står på venteliste for homestart 

Skrevet

Hvis du bor I Oslo anbefaler jeg avlastning på Rødhette på det sterkeste!

Skrevet
Ticox skrev (52 minutter siden):

Hvis du bor I Oslo anbefaler jeg avlastning på Rødhette på det sterkeste!

Tusen takk for tips 🙏🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke uten å ha forsøkt mange andre ting først! 

Anonymkode: 373a3...93a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker de. Men det er for mye for meg. Jeg er fullstendig tappet. På slutten av dagen har jeg ikke mer å gi. De skal på avlastning 1 gang i mnd, men det kan jeg aldri stole på fordi de kan ikke passe hvis barna er litt forkjølet. De har omtrent vært konstant syk i hele høst. Hoste, snørr og lett feber 😢 Det er sinnsykt mye ansvar, masse klær som skal vaskes og holdes styr på. Osv. Jeg er fullstendig utmattet. Jeg har aldri sjans til å gå å handle f.eks. jeg står på venteliste for homestart 

Har du familie eller venner som kan ha barna innimellom?

Skrevet

Kanskje du må bli sykmeldt fra jobb en stund. Da kan du hente deg inn mens de er på skole/barnehage.

Anonymkode: a1885...4a7

Skrevet

Klart du kan. Ring barnevernet

Anonymkode: d7323...1bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke uten å ha forsøkt mange andre ting først! 

Så du tror omplassering var hennes første tanke?? Neppe! Hun har nok prøvd det meste allerede for å bedre situasjonen.

Anonymkode: 23bf9...2cb

Skrevet

Du; det hjelper jo ikke at du er trøtt og desperat - det står ikke noen klar til å ta over. Man kan ikke bestille seg et fosterhjem. Man kan søke om besøkshjem eller avlastningshjem, da, men det tildeles ikke til barn av slitne foreldre. Det er så mangel på alt sånt, at de barna som får det, er barn med store utfordringer. 

Anonymkode: 83365...b4e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Legg lista lavere for husarbeid. Kjøp tjenester som reingjøring, trillepike, snømåking, hagestell. Bestill dagligvarene hjemsendt. Skaff deg robotstøvsuger og tørketrommel. Lær ungene å hjelpe til. Smør matpakker for hele uka på søndag, legg i fryseren.
Og igjen: legg lista lavere. Ikke vask tøy som ikke er totalt tilsvinet eller som har blitt tissa i. Ingen dør av å gå i barnehagen med en flekk på buksa. 

Anonymkode: 83365...b4e

Skrevet

Det må i alle fall være alle eller ingen. Tenk å være den ene som blir sendt bort. 

Anonymkode: bcdd5...672

Skrevet

Det må du snakke med barnevernet om.

Anonymkode: 48aae...842

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...