Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Er det innafor å omplassere noen av barna? Jeg klarer ikke alt alene! Anonymkode: 562e3...de8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 (endret) Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er det innafor å omplassere noen av barna? Jeg klarer ikke alt alene! Anonymkode: 562e3...de8 Det er i alle fall ikke innafor å diskutere dette her inne . Kontakt barnevernet for videre hjelp. Endret 4. november 2021 av mamma til adhd gutt<3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Det er i alle fall ikke innafor å diskutere dette her inne . Kontakt barnevernet for videre hjelp. Jeg skal selvsagt det og Anonymkode: 562e3...de8
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Det er jo ikke en hund man snakker om her da, de kan omplasseres. Men et menneskebarn kan ta varig skade av å bli avvist av mamma, det å være den som må flytte vil for alltid brenne seg fast i barnet. Mamma ville ikke ha meg. Derfor må du søke hjelp, det beste for barna er at dere får hjelp hjemme og de alle kan bli hos deg, at alle kan føle seg like mye elsket. Kontakt barnevernet for hjelp. Anonymkode: 23ccc...98b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke en hund man snakker om her da, de kan omplasseres. Men et menneskebarn kan ta varig skade av å bli avvist av mamma, det å være den som må flytte vil for alltid brenne seg fast i barnet. Mamma ville ikke ha meg. Derfor må du søke hjelp, det beste for barna er at dere får hjelp hjemme og de alle kan bli hos deg, at alle kan føle seg like mye elsket. Kontakt barnevernet for hjelp. Anonymkode: 23ccc...98b Jeg elsker de. Men det er for mye for meg. Jeg er fullstendig tappet. På slutten av dagen har jeg ikke mer å gi. De skal på avlastning 1 gang i mnd, men det kan jeg aldri stole på fordi de kan ikke passe hvis barna er litt forkjølet. De har omtrent vært konstant syk i hele høst. Hoste, snørr og lett feber 😢 Det er sinnsykt mye ansvar, masse klær som skal vaskes og holdes styr på. Osv. Jeg er fullstendig utmattet. Jeg har aldri sjans til å gå å handle f.eks. jeg står på venteliste for homestart Anonymkode: 562e3...de8
Ticox Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 Hvis du bor I Oslo anbefaler jeg avlastning på Rødhette på det sterkeste!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Ticox skrev (52 minutter siden): Hvis du bor I Oslo anbefaler jeg avlastning på Rødhette på det sterkeste! Tusen takk for tips 🙏🏻❤ Anonymkode: 562e3...de8
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er det innafor å omplassere noen av barna? Jeg klarer ikke alt alene! Anonymkode: 562e3...de8 Ikke uten å ha forsøkt mange andre ting først! Anonymkode: 373a3...93a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #9 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg elsker de. Men det er for mye for meg. Jeg er fullstendig tappet. På slutten av dagen har jeg ikke mer å gi. De skal på avlastning 1 gang i mnd, men det kan jeg aldri stole på fordi de kan ikke passe hvis barna er litt forkjølet. De har omtrent vært konstant syk i hele høst. Hoste, snørr og lett feber 😢 Det er sinnsykt mye ansvar, masse klær som skal vaskes og holdes styr på. Osv. Jeg er fullstendig utmattet. Jeg har aldri sjans til å gå å handle f.eks. jeg står på venteliste for homestart Anonymkode: 562e3...de8 Har du familie eller venner som kan ha barna innimellom? Anonymkode: 373a3...93a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #10 Skrevet 4. november 2021 Kanskje du må bli sykmeldt fra jobb en stund. Da kan du hente deg inn mens de er på skole/barnehage. Anonymkode: a1885...4a7
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #11 Skrevet 4. november 2021 Klart du kan. Ring barnevernet Anonymkode: d7323...1bc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #12 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ikke uten å ha forsøkt mange andre ting først! Anonymkode: 373a3...93a Så du tror omplassering var hennes første tanke?? Neppe! Hun har nok prøvd det meste allerede for å bedre situasjonen. Anonymkode: 23bf9...2cb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #13 Skrevet 4. november 2021 Du; det hjelper jo ikke at du er trøtt og desperat - det står ikke noen klar til å ta over. Man kan ikke bestille seg et fosterhjem. Man kan søke om besøkshjem eller avlastningshjem, da, men det tildeles ikke til barn av slitne foreldre. Det er så mangel på alt sånt, at de barna som får det, er barn med store utfordringer. Anonymkode: 83365...b4e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #14 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg elsker de. Men det er for mye for meg. Jeg er fullstendig tappet. På slutten av dagen har jeg ikke mer å gi. De skal på avlastning 1 gang i mnd, men det kan jeg aldri stole på fordi de kan ikke passe hvis barna er litt forkjølet. De har omtrent vært konstant syk i hele høst. Hoste, snørr og lett feber 😢 Det er sinnsykt mye ansvar, masse klær som skal vaskes og holdes styr på. Osv. Jeg er fullstendig utmattet. Jeg har aldri sjans til å gå å handle f.eks. jeg står på venteliste for homestart Anonymkode: 562e3...de8 Legg lista lavere for husarbeid. Kjøp tjenester som reingjøring, trillepike, snømåking, hagestell. Bestill dagligvarene hjemsendt. Skaff deg robotstøvsuger og tørketrommel. Lær ungene å hjelpe til. Smør matpakker for hele uka på søndag, legg i fryseren. Og igjen: legg lista lavere. Ikke vask tøy som ikke er totalt tilsvinet eller som har blitt tissa i. Ingen dør av å gå i barnehagen med en flekk på buksa. Anonymkode: 83365...b4e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2021 #15 Skrevet 5. november 2021 Det må i alle fall være alle eller ingen. Tenk å være den ene som blir sendt bort. Anonymkode: bcdd5...672
Anonym bruker Skrevet 5. november 2021 #16 Skrevet 5. november 2021 Det må du snakke med barnevernet om. Anonymkode: 48aae...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå