Gå til innhold

Kommer du til å ta 3.dose covid vaksine?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, barnet var i utgangspunktet frisk som en fisk. Sykehuset har gjort alle tenkelige undersøkelser i løpet av disse ukene etter vaksinasjon og de finner ingen underliggende sykdom og har for lengst konkludert med alvorlig bivirkning. Ingen behandling fungerer. Vi kan bare håpe på at h*n blir frisk når antistoffer er færre 🤞

Anonymkode: 34bc9...785

Uff, føler med dere, må være en veldig usikker situasjon for 17-åringen. Og vanskelig for dere nærmeste også.

Jeg ville passet på å få bekreftelse på at dette er en alvorlig bivirkning av vaksinen, datert og undertegnet. Alternativet er at du sjekker journalen til 17-åringen veldig nøye for å se at dette er gjort klart nok i skrift i journal. Hvis dette mot formodning ikke er klart nok så risikerer 17-åringen at det kan bli problemer med å få ev. erstatning i ettertid. Så ikke ta noe for gitt, uansett hva legene har sagt muntlig til dere.

Skriver ikke dette for å være negativ, men fordi jeg har erfaring med at det som ikke blir journalført senere ikke blir tatt høyde for.

Håper 17-åringen blir frisk når antistoffene går ned ❤️ Masse lykke til videre!

Anonymkode: 683d7...a94

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Uff, føler med dere, må være en veldig usikker situasjon for 17-åringen. Og vanskelig for dere nærmeste også.

Jeg ville passet på å få bekreftelse på at dette er en alvorlig bivirkning av vaksinen, datert og undertegnet. Alternativet er at du sjekker journalen til 17-åringen veldig nøye for å se at dette er gjort klart nok i skrift i journal. Hvis dette mot formodning ikke er klart nok så risikerer 17-åringen at det kan bli problemer med å få ev. erstatning i ettertid. Så ikke ta noe for gitt, uansett hva legene har sagt muntlig til dere.

Skriver ikke dette for å være negativ, men fordi jeg har erfaring med at det som ikke blir journalført senere ikke blir tatt høyde for.

Håper 17-åringen blir frisk når antistoffene går ned ❤️ Masse lykke til videre!

Takk ❤️ Vi har fått dokumentert at det er vaksinen nå etter at alle undersøkelser som går an å ta, er tatt. Dette inkluderer CT, MR og PAT- scan av hele kroppen. Legene er veldig på at vi skal søke erstatning. Dette får vi hjelp til av sosionom på sykehuset. Sykehuset har vært fantastisk hele veien, heldigvis. 

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Takk ❤️ Vi har fått dokumentert at det er vaksinen nå etter at alle undersøkelser som går an å ta, er tatt. Dette inkluderer CT, MR og PAT- scan av hele kroppen. Legene er veldig på at vi skal søke erstatning. Dette får vi hjelp til av sosionom på sykehuset. Sykehuset har vært fantastisk hele veien, heldigvis. 

Det er godt å høre. Det er nok en fordel akkurat nå, at det er såpass stor bevissthet og fokus på dette. Håper dere slipper å møte motstand på dette fremover.

Men det viktigste er at tenåringen din blir frisk igjen, eller så frisk som mulig og at livet får gå videre ❤️

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Har legene bedt dere søke erstatning? Dere får ingenting. Vaksineprodusentene har ordnet det slik at de har ryggen fri mtp søksmål vedrørende eventuelle bivirkninger. Så den kampen taper dere. Dere får bare håpe hun ikke får varige skader. Krysser fingrene for dere. 

Anonymkode: dbb75...282

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Har legene bedt dere søke erstatning? Dere får ingenting. Vaksineprodusentene har ordnet det slik at de har ryggen fri mtp søksmål vedrørende eventuelle bivirkninger. Så den kampen taper dere. Dere får bare håpe hun ikke får varige skader. Krysser fingrene for dere. 

Dette er heldigvis feil. Mange har allerede fått pasientskadeerstatning, vi har snakket med to av dem. Terskelen er faktisk ikke så høy når det gjelder vaksiner som myndighetene har anbefalt. Det er ikke søksmål mot Pfizer vi setter i gang, altså. Da hadde vi nok tapt som du sier😁

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Dette er heldigvis feil. Mange har allerede fått pasientskadeerstatning, vi har snakket med to av dem. Terskelen er faktisk ikke så høy når det gjelder vaksiner som myndighetene har anbefalt. Det er ikke søksmål mot Pfizer vi setter i gang, altså. Da hadde vi nok tapt som du sier😁

Hvem er det dere retter søksmål mot da?

Annonse

Nei. Jeg har ikke tatt vaksinen, og er glad over valget jeg tok. Giftstoff inn i kroppen, og vaksinen virker jo ikke. Mange innlagt på sykehus som har tatt 2 doser med vaksinen. Det er jo åpenlyst den ikke virker.

Anonymkode: 4a300...bec

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvem er det dere retter søksmål mot da?

Vi retter ikke søksmål mot noen. Vi søker pasientskadeerstatning. To forskjellige ting.

Anonym bruker skrev (På 5.11.2021 den 12.28):

Nei, ikke med det første. Jeg er ung og frisk og dermed lav risiko for alvorlig sykdom. Jeg har fremdeles ikke fått mensen igjen etter dose 2 for ørten måneder siden, har fått nattesvette og det skal lite til før jeg blir sliten.  

Mitt barn på 17 år er dessverre alvorlig syk etter dose 1 av vaksinen og har vært på sykehus i ukevis. Både skole og jobb er satt på vent og depresjon er nå et faktum. De vet ikke om ungdommen min noen sinne vil bli frisk igjen. Behandlerne (leger) på sykehuset sier det er galskap å vaksinere unge friske folk. Mitt barn er ikke det eneste som ligger på sykehuset etter vaksinen for å si det sånn.

❤️

Anonymkode: 43e05...e35

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Stater har fritatt vaksineprodusentene for erstatningsansvar, men i Norge er det staten som ev. gir erstatning til de som skades av en vaksine som er hastefremstilt og som er anbefalt av staten/helsemyndighetene å ta. Saken fremmes gjennom Norsk Pasientskadeerstatning (NPE).

Siden tapt inntekt er noe de setter som krav, så kan dette være veldig viktig for et ungt menneske som enten taper flere år skolegang/yrkeserfaring (bl.a. i tapt livsinntekt), får store innskrenkninger i valg av yrke eller ikke blir yrkesfør.

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Vi retter ikke søksmål mot noen. Vi søker pasientskadeerstatning. To forskjellige ting.

Ok, da misforsto jeg deg. 
Ønsker deg og din datter alt godt uansett. ❤️

• Opprett ny...