Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Gruer du deg til å bli gammel i Norge? Det gjør jeg. Hører flere historier om hvor lite ansatte det er på sykehjem. Tror ikke det blir bedre med årene 🤔 Anonymkode: 40fa2...9ac
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Nei. Jeg hører også historier om eldre som har det helt supert på sykehjem Anonymkode: de8d6...5a0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 I dag kan du nok få en god opplevelse, men om 30 år er jeg nok mer usikker. Så nei, jeg håper jeg bare ikke våkner en morgen i stedet. Anonymkode: d317a...0a2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): I dag kan du nok få en god opplevelse, men om 30 år er jeg nok mer usikker. Så nei, jeg håper jeg bare ikke våkner en morgen i stedet. Anonymkode: d317a...0a2 Hehe, her skriver jeg feil. Så ja! Jeg gruer meg og håper jeg bare ikke våkner en dag. Tenkte, nei, jeg vil ikke på gamlehjem. Anonymkode: d317a...0a2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hehe, her skriver jeg feil. Så ja! Jeg gruer meg og håper jeg bare ikke våkner en dag. Tenkte, nei, jeg vil ikke på gamlehjem. Anonymkode: d317a...0a2 Enig. En nabo fikk slag. Er bare 60 år, men er på helsehus. Besøkte han i går. Han var på gråten. Han tisser seg ut i mens han venter på hjelp. Det har skjedd flere ganger. De som jobber der svarer bare at de er for få folk på jobb Anonymkode: 40fa2...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå