Gå til innhold

Hvor lenge var deres barn hjemme med covid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sønn på 11 år har fått covid. Skal regne 5 dager karantene fra første symptomfri dag. Hvor lenge hadde deres barn symptomer?

Anonymkode: b008c...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ha misforstått her?

Min 6 åring har også covid nå. Smittesporeren som ringte meg sa at; 5 dagers isolasjon fra symptomSTART. Hun fikk symptomer på lørdag, og er i isolasjon til og med i dag. De teller første dagen som dag 0. Hun er derfor i dag på dag 5. Dersom ikke feber 24 timer før isolasjonslutt, kunne hun gå på skolen i morgen. 

Her har hun egentlig ikke vært syk en gang. Litt snue og noen få host om natten. Helt fin ellers. 

Anonymkode: d1a30...20d

Skrevet

Stebarna var hjemme 5 dager da de hadde påvist corona. Det var etter beskjed de fikk av smittevern i kommunen. De hadde så og si ingen symptomer, var i fin form og trengte derfor bare å være hjemme de 5 dagene.

Anonymkode: 23d0a...758

Skrevet

5 dager isolasjon fra positiv test. Hun hadde ingen symptomer. 

Anonymkode: 437d1...d10

Skrevet

Min har hatt milde symptomer siden lørdag og derfor har vi ikke testet før i går kveld. Testet kun fordi han er nærkontakt. Så da er han allerede ute av isolasjon da? Da skal jeg ringe og høre at jeg ikke har misforstått skolen. Kan jo være fordi det i løpet av 2 dager er flere titalls personer som er smittet at de er litt strengere ( bor i bygd). Har tatt pcr i morges og forsto at jeg ville bli oppringt etter hvert. Men da kan jo han sannsynligvis gå på skolen i morgen, forstå det den som kan 😅

Anonymkode: b008c...9db

Skrevet

Fem dager karantene ved null symptomer. Og 24 timer etter feber hvis de har symptomer og har gått over fem dager. 

Anonymkode: fe7cf...220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...