Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 God morgen! Nok en dag og god her 😊 Lenge siden jeg har hatt så mange gode dager sammenhengende. Håper det fortsetter. Mange små ting og suksessdagboken i bruk. Godt! Ville bare si at det er ikke meg som skriver her! Anonymkode: a2b70...1a8
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Så fint 😃 Vi er mange som heier på deg. Anonymkode: 5a4fe...3f4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): God morgen! Nok en dag og god her 😊 Lenge siden jeg har hatt så mange gode dager sammenhengende. Håper det fortsetter. Mange små ting og suksessdagboken i bruk. Godt! Ville bare si at det er ikke meg som skriver her! Anonymkode: a2b70...1a8 Hvem er du? Du kan jo være hvem som helst. Slutt å skriv som anonym, så skal jeg vurdere å tro deg. Anonymkode: 7f72c...0f3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Ikke bry deg med hva andre tror. Vi er alle anonyme her, og om noen tror at de vet hvem som skriver hva, så blås i de! Fortsett å ha fokus på de gode dagene, så takler du de tunge dagene bedre om/når de kommer ❤️ Vi er mange som heier på deg, prøv å hold fokus på det Anonymkode: d39e9...3c3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Tusen takk til dere snille gode ❤️ Setter pris på! Skal ignorer litt ang om de tror det er meg eller ikke. Det er et anonym forum. Ha en fin ettermiddag 🌺 Anonymkode: a2b70...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå