Gå til innhold

Gjort noe kjekt denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og planer i helgen? 

Anonymkode: 083db...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått meg ny kjæreste, skal bare ha sex😁

Anonymkode: cd2ec...ca6

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Fått meg ny kjæreste, skal bare ha sex😁

Anonymkode: cd2ec...ca6

Så kjekt da 😄

Skrevet

Har startet på et hobbykurs, hatt besøk av en venninne, vært på konsert, spist ute med mannen, hatt en god prat med tenåringsdatter mm.

Anonymkode: f8db0...23e

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Har startet på et hobbykurs, hatt besøk av en venninne, vært på konsert, spist ute med mannen, hatt en god prat med tenåringsdatter mm.

Anonymkode: f8db0...23e

Så Kjekt 😄

Skrevet

Ja. 
Ingen planer i helga. 

Anonymkode: 20ae0...67e

Skrevet

Har lagd en kjempestor gryte suppe og invitert eksmann, hans nye kone og deres barn på spontan middag hos oss.

Anonymkode: 56b01...1a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja. 
Ingen planer i helga. 

Hva? 😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Har lagd en kjempestor gryte suppe og invitert eksmann, hans nye kone og deres barn på spontan middag hos oss.

Anonymkode: 56b01...1a1

Hørtes godt ut. Kjekt 😄

Skrevet

Har ikke gjort sp mye, men gleder meg til TedX til fredag og på kino to ganger på lørdag 

Anonymkode: a9e54...0d2

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har ikke gjort sp mye, men gleder meg til TedX til fredag og på kino to ganger på lørdag 

Så kjekt 😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hva? 😄

Har du gjort noe kjekt denne uka? Ja. 
Og planer i helgen? Ingen planer i helgen. 

Sånn? 

Skrevet

Har vært i bursdag til kjæresten min sin familie å det var veldig koselig :) På fredag drar vi på hyttetur med 45 andre aleneforeldre med barn,så det blir veldig kjekt! Minuset er at vi er 12 på hver hytte å det syns jeg er litt i overkant mye,men kommer nok til å bli en kjempe fin helg :) Vi gleder oss masse! :)

Anonymkode: fd56b...789

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Har du gjort noe kjekt denne uka? Ja. 
Og planer i helgen? Ingen planer i helgen. 

Sånn? 

Ville vite hva du hadde gjort, men skjønner! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Har vært i bursdag til kjæresten min sin familie å det var veldig koselig :) På fredag drar vi på hyttetur med 45 andre aleneforeldre med barn,så det blir veldig kjekt! Minuset er at vi er 12 på hver hytte å det syns jeg er litt i overkant mye,men kommer nok til å bli en kjempe fin helg :) Vi gleder oss masse! :)

Det hørtes ut til å bli kanonkjekt!

Skrevet

Vært på enda en time på kulturskolen for å lære å spille nytt instrument, og elsker det - selv frustrasjonene når jeg ikke får ting til :D Er nå strålende fornøyd over at jeg i det minste har begynt å forstå og høre hva jeg gjør feil, selv om det å korrigere alt ligger langt frem i tid å mestre.

Hadde en sjelden kveld med en venninne som var kjekt.

Har ingen planer for helgen.

Har i morgen eller fredag planer om å forsøke å lage stiklinger av pelargonia og begoniaer, selv om det egentlig er for sent på året. Resten av dem skal jeg forsøke en ny vinterlagring på, tror jeg.

Anonymkode: 638a6...0a3

Skrevet

Nei, men hadde det igrunn veldig moro på møte her ein dag, fordi eg jobbar ilag med artige folk. Tells det? 

Skrevet

Jeg har hatt en veldig fin uke, men det fineste må vel være at jeg har truffet daten flere ganger og det ser ut til å bevege seg i riktig retning. Sex må vel også lett kunne sies å ha bedret uken 😅

I helgen er det barnebursdag, så da blir det full rulle ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

hvor bor du siden det er så stort felleskap for aleneforeldre?

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bergen.

Skrevet

Har kost oss masse ute i finværet denne uka, og på lørdag skal vi se to filmer på kino. Første kinotur etter koronaen kom, så gleder meg kjempemye!

Anonymkode: 1ee6f...090

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ser jeg skrev det på en klønete måte;vi blir ikke 45 voksne. Vi blir 47 innkludert barna på turen. Sikkert mange som har flere enn ett barn.

Skrevet

Tja, fått gått en lang tur alene med ene dattera, ikke alltid så lett å få til det i en hektisk hverdag. Ellers har det gått i det vanlige. Til helgen er det arbeidshelg på meg, familien skal i bursdag. Du da, HI?

Anonymkode: 88c2e...872

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...