Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Ved ultralyd kan legen trykke på en knapp, og aktivere noen røde og blå «prikker» som hoper seg opp her og der. Hva betyr det egentlig? 🤔 Hva representerer det røde og det blå? Anonymkode: e9191...cbd
Daquiry Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Ved ultralyd kan legen trykke på en knapp, og aktivere noen røde og blå «prikker» som hoper seg opp her og der. Hva betyr det egentlig? 🤔 Hva representerer det røde og det blå? Anonymkode: e9191...cbd Mener det er oksygenrike årer og oksygenfattige årer…arterier og vener. Men er ikke sikker..0
Lille krøll Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Blod inn og ut var det på morkaka hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Takk for svar☺️ Anonymkode: e9191...cbd
Pobie Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Blodgjennomstrømning, den ene beveger seg bort fra sonden og den andre mot sonden, men husker ikke i farten hvilken som er hva.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Pobie skrev (1 time siden): Blodgjennomstrømning, den ene beveger seg bort fra sonden og den andre mot sonden, men husker ikke i farten hvilken som er hva. Men er det positivt eller negativt at én av lymfeknutene har veldig kraftig aktivitet?🤔 (Altså av røde prikker). Jeg skal undersøkes videre, så jeg vet jo at jeg får svar etterhvert, men jeg blir jo nysgjerrig 😅 Anonymkode: e9191...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå