Gå til innhold

Adventstake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken har du? Hvilken ville du hatt om du sto helt fritt?

Jeg har en arvet i smijern som jeg har hatt fra jeg var barn. Så den er alltid den jeg kommer til å ha, den hører med. Men om jeg ikke måtte forholde meg til arv og tradisjon ville jeg hatt naturell utgave av Ferm Living sin String.

Anonymkode: 2c1ee...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en arvet i smijern, og det var bestefaren min som lagde den. Han var smed. Jeg aner ikke hvilken jeg hadde valgt hvis jeg ikke hadde hatt den jeg har. Det har jeg aldri tenkt på.

Skrevet

Jeg har endelig funnet en jeg liker, Georg Jensen står fremme hele året og får lilla lys i advent og røde til jul. 

Anonymkode: fbc5f...5d2

Skrevet
Superdolly skrev (20 minutter siden):

Jeg har også en arvet i smijern, og det var bestefaren min som lagde den. Han var smed. Jeg aner ikke hvilken jeg hadde valgt hvis jeg ikke hadde hatt den jeg har. Det har jeg aldri tenkt på.

Jeg begynte å tenke på det da min datter skulle flytte hjemmefra og ønsket seg adventsstake selv, men ikke var sikker på hvilken.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har en Kubus lysestake som står fremme hele året, og så henger jeg på messingtall i advent. 
https://verketinterior.no/product/kubus-4-lysestake/

Anonymkode: 58592...a84

Oj, den var kul! Og det er et seksti år gammelt design, ser jeg, som selges ennå.

Skrevet

Jeg har et langt fat som jeg har fire kubbelys med tall på til advent.

Anonymkode: 3ad86...b49

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har endelig funnet en jeg liker, Georg Jensen står fremme hele året og får lilla lys i advent og røde til jul. 

De har jeg sett på. Har du en som står på bakken eller den som "flyter" i luften med et sånt stativ? Gull eller sølvfarget?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har et langt fat som jeg har fire kubbelys med tall på til advent.

Anonymkode: 3ad86...b49

Det er en stilig løsning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

De har jeg sett på. Har du en som står på bakken eller den som "flyter" i luften med et sånt stativ? Gull eller sølvfarget?

Sølvfarget som står på bordet, de andre blir litt for voldsomme for meg. 

Jeg elsker den!

Skrevet

Jeg ønsker meg egentlig også en Nunatak stake fra Nedre Foss, men ikke til advent. Og en Ildhane.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg ønsker meg egentlig også en Nunatak stake fra Nedre Foss, men ikke til advent. Og en Ildhane.

Jeg ønsker meg også den, litt dyr bare 😅
Ildhane har jeg, den er superfin!

Anonymkode: 58592...a84

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvilken har du? Hvilken ville du hatt om du sto helt fritt?

Jeg har en arvet i smijern som jeg har hatt fra jeg var barn. Så den er alltid den jeg kommer til å ha, den hører med. Men om jeg ikke måtte forholde meg til arv og tradisjon ville jeg hatt naturell utgave av Ferm Living sin String.

Jeg har denne, https://www.georgjensen.com/nb-no/season-lysestaker/3586511.html

Bruker hvite lys med lilla sløyfer i adventstiden og rød sløyfer på etter advent  🥰

Endret av Daquiry
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har også denne i gull. Kjøpte den for omtrent ti år siden og gleder med hvert år til å ta den frem 1.12 😊

Anonymkode: 55229...384

Heldigvis slipper vi å vente til 1 desember! 28 november er jo 1. advent 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...