Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Jeg fikk påvist urinveisinfeksjon i går. Fikk antibiotika, og har tatt to tabletter. Da jeg våknet i dag har jeg begynt å blø, friskt blod. Er det normalt? Anonymkode: 01e86...32c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Blø fra hvor? Tisser blod eller mensen? Anonymkode: edfe5...a8d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Blø fra hvor? Tisser blod eller mensen? Anonymkode: edfe5...a8d Som om jeg skulle ha mensen. Men, den skal jeg ikke ha før om to uker. Anonymkode: 01e86...32c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Du må jo se om du tisser blod eller om det er mensen. Tiss i en kopp så finner du det fort ut. Er urinen rød så tisser du blod... Kan være at du har fått mensen og, men det ser du forskjell på ved å se på papiret. Ville tatt en telefon til legen, kan hende det har gått lengre opp og at du må ha en annen antibiotika Anonymkode: 4b970...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå