Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Helt ut av det blå føles det ut som at det er noe som buler ut der nede.Ekkel følelse. Ekkel detalj: er det normalt å kunne kjenne «tarminnholdet»via skjeden? Det er trangt, men «noe» stemmer ikke... Anonymkode: cc268...354
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Kan det være livmorfremfall? Bestill deg en time hos fastlege i morgen, så henviser han/hun deg til gyn hvis nødvendig. Anonymkode: 8d9d8...bc5
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Kan det være livmorfremfall? Bestill deg en time hos fastlege i morgen, så henviser han/hun deg til gyn hvis nødvendig. Anonymkode: 8d9d8...bc5 Hmm jeg vet ikke?Er det noe man kan se? Ja, jeg bestiller time i morgen. Anonymkode: cc268...354
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Noen ganger kan man se det, men man kan som regel føle det i hvert fall, og dytte tilbake livmora hvis du skjønner.. Hvis du er urolig at det er noe farlig (fremfall er ikke farlig) så ta en telefon til legevakt og beskriv det du skriver her så får de avgjøre om du skal ses på av lege i dag. Anonymkode: 8d9d8...bc5
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Noen ganger kan man se det, men man kan som regel føle det i hvert fall, og dytte tilbake livmora hvis du skjønner.. Hvis du er urolig at det er noe farlig (fremfall er ikke farlig) så ta en telefon til legevakt og beskriv det du skriver her så får de avgjøre om du skal ses på av lege i dag. Anonymkode: 8d9d8...bc5 Tusen takk for fine svar, det setter jeg pris på☺️ Føler ikke det er noe jeg kan dytte, men det føles rart ut.Kan det være noe farlig da? Anonymkode: cc268...354
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 Kan jo være en utposning av tarmen som presser mot livmoren også. Anonymkode: b01ab...547
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Helt ut av det blå føles det ut som at det er noe som buler ut der nede.Ekkel følelse. Ekkel detalj: er det normalt å kunne kjenne «tarminnholdet»via skjeden? Det er trangt, men «noe» stemmer ikke... Anonymkode: cc268...354 Veggen mellom tarm og skjede er millimetertynn. Klart du kan kjenne avføringen gjennom der, hvis den er litt hard. Sett deg på do, du, og kjenn om det blir bedre etterpå. Anonymkode: b3f1e...bae
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hmm jeg vet ikke?Er det noe man kan se? Ja, jeg bestiller time i morgen. Anonymkode: cc268...354 Fremfall er på forsiden. Anonymkode: b3f1e...bae
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #9 Skrevet 3. november 2021 Hvordan har det gått, hi? Anonymkode: 8d9d8...bc5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #10 Skrevet 3. november 2021 Anonym bruker skrev (På 2.11.2021 den 20.29): Helt ut av det blå føles det ut som at det er noe som buler ut der nede.Ekkel følelse. Ekkel detalj: er det normalt å kunne kjenne «tarminnholdet»via skjeden? Det er trangt, men «noe» stemmer ikke... Anonymkode: cc268...354 Jeg kan kjenne gjennom skjedeveggen at jeg har avføring i tarmen. Har svikt i øvre og nedre skjedevegg. Anonymkode: 199c4...bc4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #11 Skrevet 3. november 2021 Anonym bruker skrev (På 2.11.2021 den 20.29): Helt ut av det blå føles det ut som at det er noe som buler ut der nede.Ekkel følelse. Ekkel detalj: er det normalt å kunne kjenne «tarminnholdet»via skjeden? Det er trangt, men «noe» stemmer ikke... Anonymkode: cc268...354 Ja, hvis du er forstoppet så Anonymkode: decfd...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå