Gå til innhold

Disneyland til nyttår? Noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt pengene og reise til nyttårsfeiring der?

Anonymkode: fb781...0bd

Fortsetter under...

Skrevet

Det er nok en opplevelse vil jeg tro, om det er verdt pengene må jo du avgjøre.

Samtidig så er det jo litt usikkert akkurat nå, og det å fly langt med munnbind frister ikke akkurat meg.

Skrevet
Nyttårs barn skrev (3 minutter siden):

Det er nok en opplevelse vil jeg tro, om det er verdt pengene må jo du avgjøre.

Samtidig så er det jo litt usikkert akkurat nå, og det å fly langt med munnbind frister ikke akkurat meg.

Nei vi tenker å kjøre så det med munnbind er greit 😅 

prisen for inngang er ikke så avskrekkende, men hotellene er jo krise. Men er det sånn at alt er åpent og de har raketter og sånn tro?

Skrevet

Disneyland i Paris? Eller i California?

jeg har vært i Paris. Hvor gamle er barna?

Anonymkode: a6b81...8be

Skrevet

I Europa? I så fall, nei. Jeg og ungene ble veldig skuffet. Parken er egentlig ikke spesielt stor eller spennende. Da er Legoland faktisk bedre.

Anonymkode: 3e9ad...1b8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Disneyland i Paris? Eller i California?

jeg har vært i Paris. Hvor gamle er barna?

Paris :) 

De er 8, 14 og 17. Har vært der jeg og, men det begynner å bli mange år siden

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

I Europa? I så fall, nei. Jeg og ungene ble veldig skuffet. Parken er egentlig ikke spesielt stor eller spennende. Da er Legoland faktisk bedre.

Tuller du? Jeg var der som 13 åring og husker det som helt fantastisk!🤩 legoland er gøy det, men de på 14 og 17 er litt metta😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Tuller du? Jeg var der som 13 åring og husker det som helt fantastisk!🤩 legoland er gøy det, men de på 14 og 17 er litt metta😅

Nei, verken barna (da 10, 12, 15 og 17 år) eller mannen og jeg synes Disneyland i Paris var fantastisk eller magisk i det hele tatt. Jeg ble som sagt skikkelig skuffet. 

Skrevet

Nei, verken barna (da 10, 12, 15 og 17 år) eller mannen og jeg synes Disneyland i Paris var fantastisk eller magisk i det hele tatt. Jeg ble som sagt skikkelig skuffet. 

Oij, så kjedelig. Kanskje det har tapt seg? Mamma husker det og som fint. Men vi har jo alle ulike preferanser selvsagt ☺️ Har vært på tivoli på nyttårsaften og det var en opplevelse! Kanskje vurdere det igjen

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Oij, så kjedelig. Kanskje det har tapt seg? Mamma husker det og som fint. Men vi har jo alle ulike preferanser selvsagt ☺️ Har vært på tivoli på nyttårsaften og det var en opplevelse! Kanskje vurdere det igjen

Altså, jeg tror sikkert at mange liker det godt, men vi hadde nok bare forventet noe annet rett og slett. 

Skrevet

Jeg og barna har vært der 3 ganger, sist gang var vi i parken i 5 dager. Og vi elsker det. Vi planlegger en ny tur om ca 1 års tid, og nå er barna 20 og 15 år, og det er de som virkelig vil dit.

De har hatt fyrverkeri show sent på kvelden, alle gangene vi har vært der. Vi har aldri vært der på nyttårsaften.

Anonymkode: e98c7...65b

Skrevet

Ville heller reist til Florida og Magic Kingdom.  Ikke sikkert det blir veldig mye dyrere heller. 

Anonymkode: 16729...afd

Skrevet

Ville heller reist til Florida og Magic Kingdom.  Ikke sikkert det blir veldig mye dyrere heller. 

Anonymkode: 16729...afd

Får vel ikke reist til USA i år? Pga korona har de vel stengt grensene egentlig, og der er det jo vannvittig mye smitte pga vaksineskepsisen...

Anonymkode: 84e79...a09

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Vi var det året før korona, men ikke på nyttårsaften da.

Vi og ungene her likte parken godt, men det har nok mye med forventninger å gjøre. Det er jo ikke så mange karuseller der, og parken er ikke kjempestor, så om man forventer en enorm park med mye karuseller blir man naturlig nok skuffet.

Ungene mine elsker disney og synes bygningene, butikkene og ikke minst paraden var skikkelig stas.

Anonymkode: 84e79...a09

Skrevet

Har vært i Disneyland Paris mange ganger, senest for halvannen måned siden. Disneyland Paris kan ikke måle seg med noen av parkene i USA, men det er helt ålreit. Hadde dog aldri tilbragt mer enn maks én dag i parken. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Paris :) 

De er 8, 14 og 17. Har vært der jeg og, men det begynner å bli mange år siden

14 og 17 åringen synes nok Disneyland er kjedelig. Ingen store karuseller og egentlig for småbarn og nostalgiske voksne 

Skrevet

Takk for alle tips og tilbakemeldinger :) Da får vi se om vi går for noe litt nærmere 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...