Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Hvordan gjør du det? Har noen venninner godt oppe i 40-årene som lager et unaturlig tryne, spesielt med munnen og med filter selvfølgelig. De ser jo helt idiotiske ut når de gjør slik. Hvordan tar du selfie? Anonymkode: 49529...a4f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Jeg er ekstremt lite fotogen, så det blir som regel «gorilla-vreng-tryne-opp-ned» med filter. Blir med er par ganger i året Anonymkode: 23a52...cd9
KellyTaylor Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Festlig filter eller bortevekkmednesen filter?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 KellyTaylor skrev (1 minutt siden): Festlig filter eller bortevekkmednesen filter? Det siste, de prøver å se deilige ut, men de mislykkes totalt. Anonymkode: 49529...a4f
KellyTaylor Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det siste, de prøver å se deilige ut, men de mislykkes totalt. Anonymkode: 49529...a4f Håpløst etter min mening, særlig de som i tillegg har puffet fjeset med botox , filter og trådløft. Hva skal man med filter da? Eller hvorfor puffer de seg slik?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 KellyTaylor skrev (1 minutt siden): Håpløst etter min mening, særlig de som i tillegg har puffet fjeset med botox , filter og trådløft. Hva skal man med filter da? Eller hvorfor puffer de seg slik? Nei, det er det ikke jeg skjønner. Det er derfor jeg spør hvordan dere gjør det. De er ikke fulle av botox, men de ser ikke naturlig ut på de bildene de sender. Aldri en naturlig selfie... Anonymkode: 49529...a4f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 Jeg unngår det mest mulig, men når jeg tar forsøker jeg å velge en noenlunde flatterende vinkel. Jeg bruker ikke filter eller lager trutmunn eller noe, men unngår gjerne nedenfra og opp sånn at jeg får dobbelthaker (jeg ikke har) osv. Anonymkode: e0fad...54d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 Er så sjeldent jeg tar bilder av meg selv at jeg ikke tenker på det. De sjeldne gangene det skjer så forsøker jeg å ta et bilde hvor jeg ser noenlunde normal ut. Nesten sikker på at det er et år siden sist, og da var det vel ikke en selfie heller, men "selfie" sammen med en annen person. Har aldri brukt filter. Har heller ikke fillers eller tatt botox eller hva alt mange bruker heter... Synes hele filterbruken er rimelig syk, for det brukes ikke bare "for moro" lenger, men for å forsøke å fremstille seg på en måte som de egentlig ikke ser ut. Dermed blir avviket mellom faktisk utseende og det virtuelle utseendet de forsøker å skape seg så stort at jeg tror det må skape problemer med selvfølelsen til mange. De jeg kjenner som holder på slik er de samme som gjerne har operert inn silikon, brukt botox, fillers eller lignende. Helt ærlig synes jeg det er ganske sykt at voksne holder på slik, helt ukritisk mtp. hvilket signal de sender til dagens barn og unge... Anonymkode: 4fe3a...e0e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 Tar ikke selfie. Hender jeg tar noen med barna da. Da smiler jeg. Hvis jeg prøver å se sexy ut så ser jeg ut som en person som burde legges inn på psykiatrisk. Filter bruker jeg ikke heller. Anonymkode: 52a9d...c49
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Tar ikke selfie. Hender jeg tar noen med barna da. Da smiler jeg. Hvis jeg prøver å se sexy ut så ser jeg ut som en person som burde legges inn på psykiatrisk. Filter bruker jeg ikke heller. Anonymkode: 52a9d...c49 MEN jeg har botox i sinnarynka. Så litt forfengelig er jeg da. 😂 Anonymkode: 52a9d...c49
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 Jeg blir bare så rar med filter. Blir i hvert fall ikke penere på noen måte. De få gangene jeg tar selfie prøver jeg selvsagt å se best mulig ut, uten dobbelthake og sløve øyner, men helt uten trutemunn. Anonymkode: 6f441...198
Himmel og hav Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 Jeg prøver å se ut som på de fleste andre bilder: Smilende og glad. Ser jeg alvorlig ut så ser jeg nemlig ut som jeg akkurat har fått en livstidsdom og har planer om å gi opp. Prøver jeg meg på trutemunn eller et sånt halveistrutesmil som jeg ser noen driver med, så ser jeg akkurat så dum ut som jeg synes de ser ut, så det gjør jeg ikke. Skal innrømme at jeg er litt glad i å ta bilder der jeg ser litt oppover for å skjule dobbelthaka. Om jeg bruker filter så er det morofilter, og det skjer en gang hvert jubelår.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 Har aldri laget trutmunn eller brukt filter. Har mer enn nok med å klare å ta et bilde der jeg ikke ser ut som en komplett idiot. Klarer jeg å framstå som en noenlunde normal og harmløs person, er jeg fornøyd! Anonymkode: 3aea6...e19
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Tar ikke selfie. Hender jeg tar noen med barna da. Da smiler jeg. Hvis jeg prøver å se sexy ut så ser jeg ut som en person som burde legges inn på psykiatrisk. Filter bruker jeg ikke heller. Anonymkode: 52a9d...c49 Dette! Jeg ligner en heroinist hvis jeg tar på meg sexy-trynet! Anonymkode: 3aea6...e19
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 Anonym bruker skrev (På 2.11.2021 den 17.11): Jeg er ekstremt lite fotogen, så det blir som regel «gorilla-vreng-tryne-opp-ned» med filter. Blir med er par ganger i året Anonymkode: 23a52...cd9 Hvorfor tar du i det hele tatt selfie da? Vem er interesserte i å se selfier av voksne mennesker egentlig? Stygg eller pen. Fatter ikke at dere holder på med det. Ta bilder av noe interessant i steden. Anonymkode: 1348e...8b2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor tar du i det hele tatt selfie da? Vem er interesserte i å se selfier av voksne mennesker egentlig? Stygg eller pen. Fatter ikke at dere holder på med det. Ta bilder av noe interessant i steden. Anonymkode: 1348e...8b2 Jeg tar sjelden selfie, men når det skjer er det enten fordi jeg skal vise ny hårfrisyre, nye briller eller at jeg skal uttrykke noe. Aldri fordi jeg syns jeg er pen (dessverre). De jeg sender til kjenner meg og liker meg, så de syns nok at det er helt greit at jeg knipser avogtil. Jeg kjenner at jeg er glad for at jeg ikke kjenner deg. Anonymkode: 6f441...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå