Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #26 Skrevet 4. november 2021 Nyttårs barn skrev (På 2.11.2021 den 15.37): Helt uenig, barna tenker ikke over dette vel? Da er det jo du som lager et problem her. Gi de det de ønsker seg, dette jevner seg ut i det store regnskapet som heter livet. Anonym bruker skrev (På 2.11.2021 den 17.15): Nei. Jeg kjøper ikke for samme sum til noen og er litt oppgitt over folk som gjør det. Hvis begge får noe de ønsker seg så er prisen irrelevant. De tenker jo ikke over det. De fikk det de ønsket seg Anonymkode: 5cb00...ef4 Anonym bruker skrev (På 3.11.2021 den 1.26): "Sum"? Det er ingen som har rett på en viss andel av min lommebok til jul, altså. Helt uavhengig av hva jeg gir deres søsken. Hvis du ønsker å gi lillebror 2 ting, så gjør det, men vær klar over at i den aldersgruppa der, så vil DET bli kalt urettferdig! De vet jo ikke prisen på gavene, men de merker veldig godt forskjell på antall gaver. Anonymkode: af661...a75 jeg er enig med disse folka, spesielt når de er såpass små. Anonymkode: 5f985...cbb
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 4. november 2021 #27 Skrevet 4. november 2021 Jeg kjøper det de ønsker seg/vet de trenger innen rimelighetens grenser. Som tante til ni gidder jeg ikke å henge meg opp i pris. Det utligner seg over årene uansett👍
Anonym bruker Skrevet 4. november 2021 #28 Skrevet 4. november 2021 On 11/2/2021 at 2:39 PM, Anonym bruker said: Mine tantebarn ønsker seg hver sin ting. Prisen på det førstemann ønsker seg er 350 kroner. Lillebroren ønsker seg noe til 150. Hadde dere kjøpt mer til lillebror så det blir samme sum? De er 5 og 7 år. Anonymkode: 8767b...92d Nei, så nøye er det ikke Anonymkode: c5377...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå