Gå til innhold

E6/E18 gjennom Oslo nå eller ring 3/rv15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal nordfra gjennom Oslo og til Sandvikaområdet idag på morgenen/formiddsgen. Sjekket googlemaps og de ber meg ta av fra E6 ved Ulven og kjøre ring 3/rv 150 fram til Lysaker, istedenfor E6/E18. Er dette raskere eller er det noe veiarbeid e.l. som gjør at dette er raskere akkurat nå eller er det bare en feil hos google maps?

Anonymkode: d0f99...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjører E6 nordfra og inn til Oslo nesten hver dag.
Google Maps er veldig bra.
Er mer eller mindre alltid oppdatert når det kommer til raskeste veien ved tanke på hvor det er trafikk-kork. 
Vet ikke om noe veiarbeid, men det kan godt være morgnrushen eller en ulykke som er grunnen

Anonymkode: 23291...337

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kjører E6 nordfra og inn til Oslo nesten hver dag.
Google Maps er veldig bra.
Er mer eller mindre alltid oppdatert når det kommer til raskeste veien ved tanke på hvor det er trafikk-kork. 
Vet ikke om noe veiarbeid, men det kan godt være morgnrushen eller en ulykke som er grunnen

Takk! 🙂 Sjekket igjen og de anbefaler fortsatt ring 3. Skal ifølge veivesenet bare være veiarbeid på natt i operatunnelen. + endret kjøremønster ved langkaia, så skjønner ikke egentlig at det skal være raskere med ring 3. E6/E18 oppgis ikke som alternativ en gang, så får ikke sjekket forskjell i tid. 😞

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Takk! 🙂 Sjekket igjen og de anbefaler fortsatt ring 3. Skal ifølge veivesenet bare være veiarbeid på natt i operatunnelen. + endret kjøremønster ved langkaia, så skjønner ikke egentlig at det skal være raskere med ring 3. E6/E18 oppgis ikke som alternativ en gang, så får ikke sjekket forskjell i tid. 😞

Dersom den ikke vil gi deg alternativet E6/E18 så kan du lure den ved å si at du skal kjøre via et sted langs E6/E18 og finne tiden på den måten.
Når skal du kjøre?
Rushen er på topp rundt kl 8 og går ned etter det

Skrevet

Jeg ble bedt om å kjøre alle mulige veier av Google. Viste seg at jeg hadde på fiksjonen «unngå bomveier» og de er det en del av i Oslo

Anonymkode: f4044...a14

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble bedt om å kjøre alle mulige veier av Google. Viste seg at jeg hadde på fiksjonen «unngå bomveier» og de er det en del av i Oslo

Anonymkode: f4044...a14

Den må du ikke ha på, da får du helt feil svar.
Google har dessverre ikke klart å registrere alle bomveier.
Vi har 3 ruter til jobb (E6-ring 3, 163-ring 3 og 4-ring 3), og en av dem kommer og som ikke bomvei, men det er like mye bom på alle rutene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...