Gå til innhold

Har dere mange venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mange. Så slo jeg opp med min mann som hadde penger og posisjon. Det slanket vekk mange git. Alle med god fasade, alt på stell og rette håndvesker forduftet innen et år. 
Satt igjen med noen få, men ekte venner.

Anonymkode: 8cccf...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde mange. Så slo jeg opp med min mann som hadde penger og posisjon. Det slanket vekk mange git. Alle med god fasade, alt på stell og rette håndvesker forduftet innen et år. 
Satt igjen med noen få, men ekte venner.

Anonymkode: 8cccf...5ac

Ikke kjekt, men var gjerne ikke venner da. 

Anonymkode: 8d8c6...058

Skrevet
amandine skrev (2 timer siden):

Jeg har venner i mange kategorier, noen av de jeg setter høyest har jeg faktisk ikke møtt, engang. Jeg har barndomsvenner, familievenner, venner blant kolleger og naboer. Og noen venninner jeg har rappa fra mannen.

Ikke møtt? Altså nettvenner? Mener ikke være ufin, men hvordan er det mulig å betrakte folk man ikke har møtt som nære venner?

Anonymkode: 39a66...d3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke møtt? Altså nettvenner? Mener ikke være ufin, men hvordan er det mulig å betrakte folk man ikke har møtt som nære venner?

Anonymkode: 39a66...d3e

Det går helt fint. Det begynte kanskje for eksempel her inne for nærmere 20 år siden, og man blir godt kjent på mange plattformer med tiden. Men når noen bor i Narvik og andre i Arendal, for eksempel, er det ikke gitt at man møtes så ofte fysisk. 

Skrevet (endret)

Har mange gode venner, noen veldig gode som jeg har møtt over nett, noen jeg har møtt på jobben, har et par fra barne og ungdomskolen som jeg fortsatt har kontakt med, fått veldig gode venner gjennom bhg, skole, idrettslag etc. Ulikt når jeg møter de forskjellige, de som bor langt unna kan det fort gå et par år mellom. Var ute med venninner fra jobb i forrige uke, og var på skravle og gåtur med ei venninne i går. Det går litt i rykk og napp i forhold til as tidsklemma som de fleste kjenner på av og til. 

Melder med familie og venner så å si hver dag. 
Har faste snapmeldinger med venninner som bor langt unna, hyggelig å se små hverdagsglimt av livet til de jeg er glad i og bryr meg om. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Ja, bur i ei bygd og anser dei fleste her på min alder (min alder betyr pluss minus ti år ca 😉) noke eldre og nokre yngre som mine venner, nokre nære, andre ikkje fullt så nære men vi har det moro likevel. Så har eg som regel kollega som fungerer som "jobb en er" også har eg nokre gamle barndomsvenner som eg treffer eitpar gonger i året. Og nokre venninner frå studietida eg treffer, av og til årleg og av og til går det fleire år mellom kvar gong. 

Anonymkode: cda69...5e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hvor har HI skrevet at hun ikke har noen venner? 

Anonymkode: df0b0...971

I 40-50 andre tråder her på sida. 

Anonymkode: c23c5...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...