Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 7 årinhen har vært hjemme siden torsdag. Hadde feber tors, fre, lør og søn, men har vært feberfri i dag. 2stk negative koronatester. Hun hoster som en gal, men er ellers i fin form. Blir hun sendt hjem om jeg sender henne på skolen tror dere? Anonymkode: 91b09...b20
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Send på skolen. Du sier jo at allmenntilstanden er bra og i tillegg negative tester! Anonymkode: a1101...0c6
Bergen_by Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Ja. Fikk lov av skolen ettersom jeg kunne vise til negativ koronatest.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Ja, ellers hadde han hatt veldig mye fravær. Han hoster alltid i 2-3 uker etter han har vært syk, og hittil har han vært syk 3 ganger etter sommerferien. Til og med da restriksjonene var på det strengeste fikk vi sende ham på skolen med hoste, så lenge han var testet. Anonymkode: bf703...7a6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Jeg jobber på en vidergående skole. Er ikke lærer. Der hostes det og snufnes det over en lav sko 🙈 Anonymkode: ca368...caf
Amalies mamma Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 Ja. Ene barnet mitt hadde vært lite på skolen om jeg måtte holdt ham hjemme pga hoste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå