Gå til innhold

Klyster - hjelp, usikker på om det har virket?

Anbefalte innlegg

Beklager ekle detaljer…

Skal til undersøkelse av endetarm imorgen og har tatt klyster 120 ml. Holdt på det i 10 min, men ut kom bare tyntflytende brunt vann. Er dette riktig eller er ikke tarmen tømt? Var forøvrig på toalettet kort tid før klysteret ble satt.

Bekymrer meg for at tarmen ikke er tømt fordi jeg ved forrige fødsel opplevde det samme, og da tror jeg ikke tarmen ble tømt noe særlig.  😞

Skal ta nytt klyster imorgen tidlig, men tror jeg har en utposning på endetarm mot skjeden og frykter/tror at vannet bare blir liggende der.

Noen som har erfaring/kunnskap?

Anonymkode: eaacf...355

Fortsetter under...

Du har vel tatt tabletter fra før?

Da jeg måtte tømme tarmen før en undersøkelse tok jeg først avføringstabletter og klyster til slutt. Men jeg var jo nærmest tom da klysteret ble satt så det kom som du sier ikke noe annet enn brunt vann ut igjen. Jeg hadde jo vært på do flere ganger allerede så det var ikke noe mer der.

Anonymkode: c36f3...c4f

Nei, ingen tabletter, kun klyster, er endetarmen som skal undersøkes. Det som bekymrer meg, er at det som kom var helt tyntflytende, brunt vann og det virket ikke som noen større mengde enn det jeg satte inn. Har fått mye mer ut med miniklyx tidligere, for å si det sånn. 😞

Anonymkode: eaacf...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...