Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 For 25 kr mer i timen ville du valgt å blitt dagligleder? Anonymkode: a9863...7a2
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Nei, ikke når forskjellen er så liten. Jeg har vært butikksjef i mange år, og da har jeg hverken fått ub-tillegg eller overtid, det har vært bakt inn i lønnen. Så forskjellen fra de med full ansiennitet og ub-tillegg og opp til sjef bør være mer enn 25 kr timen. Anonymkode: ffc13...346
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Nei, men om det hadde vært gode bonusordninger så kanskje. Uten ub tillegg og overtid som ikke er betalt hadde det vært uaktuelt for meg med barn. Ja, om bonusen kunne blitt stor så kuligens, men bonusen henger jo ofte med hvor mye ekstra du jobber. Anonymkode: aa4c8...3cd
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 25 kr i timen er jo ingenting. Hadde aldri giddet å ta på meg mer ansvar og mer arbeid for luselønn. Hadde svart "takk, men nei takk, gi meg et bedre tilbud, så kan vi kanskje snakkes". Anonymkode: 54e35...1b7
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Det kommer an på hvor godt jeg hadde trivdes i jobben, hvor mye den endrer seg med ny stillingsbetegnelse, og om endringene er forlokkende, og hva som er alternativet. Finnes ikke min nåværende stilling så jeg blir arbeidsledig? På en cv vil en dl-tittel være kjekt å ha, så det kan være et springbrett videre.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 25x150 timer gir en økning på nesten 4000 kroner i måneden da, så jeg kunne nok vurdert det. Anonymkode: ae05e...6db
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #9 Skrevet 1. november 2021 Kommer helt an på hvor mye merarbeid det ville blitt ift. den jobben jeg allerede hadde. I tillegg ville en god del annet også spilt inn, f.eks. hvordan miljøet generelt er på arbeidsplassen/avdelingen, jobbens økonomiske status, hvor bra det vil gjøre seg på min CV å ha en slik lederstilling, hvilke planer jeg har videre, om det er forenelig med resten av mitt liv utenom jobb, om det ville gi meg noen fordeler med mer interessante oppgaver osv. Hvis det f.eks. er slik at nåværende leder er så mye borte at jeg uansett mye av tiden gjorde mye av lederansvaret, så ville jeg jo heller få noe mer betalt for jobben, fremfor bare å stresse uten å få mer betalt. Men da ville jeg også ha visst hva nåværende leder tjente, for å sammenligne. Selv om det høres ut som lite lønnsøkning, så kommer det jo også an på merarbeidet denne lederen har i sin stilling. Er det ikke så mye, så er det greit. Jeg ville sett på helheten, muligheten mine videre i den aktuelle jobben, enten lønnsmessig eller videreutvikling/videreutdanning, og hvordan jeg generelt trivdes med jobben og miljøet, og om det ville få stor påvirkning på livet mitt ellers, overtid osv. Anonymkode: 891f3...ce9
Gjest KenCreek Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Hvis jeg hadde trivdes i jobben, så kanskje. 50.000 mer i året er jo penger det og, men det kommer jo an på hvor mye merarbeid det blir, og hvor stor bedriften er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå