Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Masse smitte i Trondheim nå og ingen regler. Syke drar på skolen. Og syke får dra i barnehagen. Så da sprer jo smitten seg. Men nå står de å sutrer over høye smittetall ! Vil de ha fri smitte eller ikke ? Skjønner ikke greia Anonymkode: 208df...909
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Og du er selvfølgelig sikker på at det er de samme som går syke på jobb og sender syke barn i barnehagen som sutrer over høye smitte tall? Begynner å bli ganske høye tall her jeg bor også, og må innrømme jeg sutrer litt over det. Jeg jeg kan finne på å gå små forkjølet på jobb, og sende ungene på skolen slik, men ikke uten å ta en hurtigtest først Anonymkode: cbd0b...162
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Og du er selvfølgelig sikker på at det er de samme som går syke på jobb og sender syke barn i barnehagen som sutrer over høye smitte tall? Begynner å bli ganske høye tall her jeg bor også, og må innrømme jeg sutrer litt over det. Jeg jeg kan finne på å gå små forkjølet på jobb, og sende ungene på skolen slik, men ikke uten å ta en hurtigtest først Anonymkode: cbd0b...162 Her jeg bor kommer det stadig flere meldinger om folk som har fått negative hurtigtester, men som faktisk var smittet likevel, så man kan dessverre ikke stole på de hurtigtestene, man bør få seg testet med pcr-test. Anonymkode: 48f41...107
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Ingen syke får gå på skole eller barnehage. Masse smitte her også. Hjemmetest annenhver dag. Syke må være hjemme. To/tre nye hver dag. Så det øker stadig. Anonymkode: cd0cf...bb2
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Masse smitte i Trondheim nå og ingen regler. Syke drar på skolen. Og syke får dra i barnehagen. Så da sprer jo smitten seg. Men nå står de å sutrer over høye smittetall ! Vil de ha fri smitte eller ikke ? Skjønner ikke greia Anonymkode: 208df...909 Jeg har barn på ungdomsskolen og vgs. Det er en delnsmitte på disse skolene, men fordelen nå er at alle har fått mulighet til å vaksinere seg. Det har de fleste gjort. De fleste som bøir smittet nå får milde symptomer og er tilbake på skolen i løpet av en uke. De som ble smittet før de kunne vaksinere seg ble mye sykere og noen av dem sliter fortsatt. Anonymkode: a2819...cc4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 De som går på vgs skole i Trondheim må jevnlig ta hurtigtest Anonymkode: 272e2...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå