Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ja, så er det bare krangling... 

Anonymkode: 356d4...e98

Bare krangling? Så kjedelig å høre. Valgte jo dette foeumet over annet forum fordi steminga her var så bra. 

Men klart, kan jo ikke forvente at ting ikke ville endre seg på 8 år!😅

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Virker som enkelte er her kun for å lage kvalme. Og så er det en som daglig lager tråder om hvor grusomt hun har det. Var bedre her for åtte år siden. 

Anonymkode: 356d4...e98

Ja, allerede kommet over troll-tråd. Veldig kjedelig. 

Fikk jo venner her inne for 8 år siden, som jeg fortsatt er venn med.

Veldig trist at forumet er blitt sånn, for forumet som er et lternativ til dette oppfatter jeg som veldig masete og kjipt

• 2 måneder senere...

Hei, Brukte dette forumet da jeg var gravid med første og andre før vi migrerte over til en hemmelig facebook-gruppe. Meldte meg først inn i en termingruppe på FB for juli 2022, men det er over 700 medlemmer og det er ikke veldig hyggelig stemning. Ikke like koselig som det var med de tidligere "klubbene". Tydelig at covid ikke trekker frem det beste i folk, hvertfall ikke gravide kvinner. Så nå er jeg tilbake her. 

Annonse

Jeg syns dette forumet er veldig bra jeg da. Lite krangling og lite trollinnlegg samt at folk svarer stort sett høflig og tilmed hyggelig. Noe negativt som ampre folk og arroganse mm, men litt får vi tåle da vi er ulike individer. Trives ihvertfall godt her inne når jeg er her. 

Anonymkode: 2d576...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...