Gå til innhold

Er det innafor å kle seg sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har valgt en kjole til julebord. Den er litt utringet.. men er vanskelig å finne noe uten, pga jeg har store bryst og er litt stor...

Anonymkode: 415c0...d74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du i det hele tatt spør, så tenker jeg at den kanskje er litt mer enn litt utringet? Jeg synes det er fælt hvis det ser ut som om de holder på å velte ut.

Anonymkode: b2b1c...1dc

Skrevet

Nei nei nei! Det er pinlig å se pættene velte ut av en utringet kjole.

Anonymkode: 1ce2b...cac

Skrevet

Jeg synes det går helt fint. Ikke noe galt med litt kropp. Jeg er nesten helt flat selv, og har alltid tenkt at de som har store pupper burde gjøre max ut av det 😀💪🏼

Anonymkode: 3c876...bf1

Skrevet

Jeg har store bryter selv og føler meg overhodet ikke komfortabel med utrigning.

Helt greit med v-hals, men kløft og pupper må være inni ellers går jeg bare og føler meg teit.

Om du selv føler det er for utringet vil du aldri slappe av i den.

Anonymkode: f8aa2...63d

Skrevet

Du blir sikkert fin :) Det viktigste er at den passer i størrelsen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har valgt en kjole til julebord. Den er litt utringet.. men er vanskelig å finne noe uten, pga jeg har store bryst og er litt stor...

Vet ikke, ser ikke noe bilde av deg.

Anonymkode: 71dc5...838

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har store bryter selv og føler meg overhodet ikke komfortabel med utrigning.

Helt greit med v-hals, men kløft og pupper må være inni ellers går jeg bare og føler meg teit.

Om du selv føler det er for utringet vil du aldri slappe av i den.

Anonymkode: f8aa2...63d

Må være kjipt å ha det sånn. 

Skrevet

Selvfølgelig er det innafor. Det er fint å være sexy og vise former. Du skal jo ikke i begravelse heller. 

Skrevet
Elizabeth skrev (19 minutter siden):

Selvfølgelig er det innafor. Det er fint å være sexy og vise former. Du skal jo ikke i begravelse heller. 

Godt å høre 

Skrevet

Umulig å si uten bilder faktisk. 

Utrigning kan være både sexy eller vulgært.. Kommer an på utformingen av kjolen 

Anonymkode: da795...e38

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Umulig å si uten bilder faktisk. 

Utrigning kan være både sexy eller vulgært.. Kommer an på utformingen av kjolen 

Anonymkode: da795...e38

Enig, må se bilde av deg, Hi. Uten ansikt selvsagt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes det går helt fint. Ikke noe galt med litt kropp. Jeg er nesten helt flat selv, og har alltid tenkt at de som har store pupper burde gjøre max ut av det 😀💪🏼

Anonymkode: 3c876...bf1

Jeg også. Så lenge ikke puppene truer med å ramle ut, rett deg i ryggen og bær de med stolthet 👍🏻Former er fint og naturlig. 

Anonymkode: 0d0ce...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...