Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Han er jo fullstendig uegnet og skadelig i en slik stilling https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/5GWE4O/endte-i-konflikt-med-barnelegen-jeg-opplevde-at-vi-ble-latterliggjort Anonymkode: b6eb5...788
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Ja ,han bør fjernes snarest Anonymkode: d2e66...d43
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 De finnes det fler av. Er en helt ufordragelig barnelege på Lillehammer også. Men umulig å bli kvitt folk som jobber i det offentlige. Anonymkode: 9a2a6...8f5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Han virker å være påvirket av at han har holdt kurs i Munchausen, og kun så etter tegn for å bekrefte at dette var tilfellet. Han som "ekspert" på området, så jo dette bedre enn andre. Kan ikke skjønne hvordan han konsekvent bare kan avfeie og overprøve alle diagnoser på guttungen. Hele saken er helt horribel. Anonymkode: 8129e...73b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Leste historien om Hilde og Tor. Hjerteskjærende hva de har gått gjennom. Det er jo han som har hang up på å sette diagnoser som er til skade for andre, ironisk nok når det er hva han hender andre gjør. Medical patient Abuse kunne man kalt det. Anonymkode: 96bbe...4d9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 Håper jeg aldri møter på han der!! Skulle gjerne visst navnet. Anonymkode: 21085...783
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 Skrulling. Anonymkode: 6e4ce...597
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 Tenker det burde vært en diagnose på han også. Han er jo ikke normal. Anonymkode: 27eb1...64f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 Så forferdelig.... Virker som det er han som har den lidelsen... Og "tror ikke på reflux"... 🤦♀️ "Nei, du skjønner at jeg tror ikke på beinbrudd..." For en lege! 😦 Anonymkode: ec705...8f5
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Tenker det burde vært en diagnose på han også. Han er jo ikke normal. Anonymkode: 27eb1...64f Jeg har vært borti en lege i en annen spesialistet, hvor jeg har tenkt det samme, at det må være en diagnose inne i bildet, for han er heller ikke normal. Han er såpass ille at andre ansatte har fortalt meg at han ikke er normal, at han i årevis har terrorisert pasienter på ulike måter. Men kvitt ham, nei det er det ingen som gjør noe for, for han er jo overlege... Helt håpløst at slike leger som han og den i HIs innlegg får fortsette. Jeg er enig med den over, som kaller det medical patient abuse. Anonymkode: d849a...93f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært borti en lege i en annen spesialistet, hvor jeg har tenkt det samme, at det må være en diagnose inne i bildet, for han er heller ikke normal. Han er såpass ille at andre ansatte har fortalt meg at han ikke er normal, at han i årevis har terrorisert pasienter på ulike måter. Men kvitt ham, nei det er det ingen som gjør noe for, for han er jo overlege... Helt håpløst at slike leger som han og den i HIs innlegg får fortsette. Jeg er enig med den over, som kaller det medical patient abuse. Anonymkode: d849a...93f Kirurg på et sykehus i Oslo? En slektning var operasjonssykepleier hos han. Han var rett og slett psykopat. Dyktig som faen men hobbyen hans var å få sykepleierne til å grine. HVER DAG gikk noen gråtende hjem. Han plukket ut dagens offer på morgenen og terroriserte hele dagen. Anonymkode: 27eb1...64f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Kirurg på et sykehus i Oslo? En slektning var operasjonssykepleier hos han. Han var rett og slett psykopat. Dyktig som faen men hobbyen hans var å få sykepleierne til å grine. HVER DAG gikk noen gråtende hjem. Han plukket ut dagens offer på morgenen og terroriserte hele dagen. Anonymkode: 27eb1...64f Ja, men han jobber der fremdeles. Anonymkode: d849a...93f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2021 #13 Skrevet 2. november 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Så forferdelig.... Virker som det er han som har den lidelsen... Og "tror ikke på reflux"... 🤦♀️ "Nei, du skjønner at jeg tror ikke på beinbrudd..." For en lege! 😦 Anonymkode: ec705...8f5 Søstra mi møtte en lege som ikke "trodde på" tidlige rier. Med det resultat at hun fødte i uke 26 😵 Anonymkode: 8faf5...9a3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 Anonym bruker skrev (På 2.11.2021 den 12.33): Ja, men han jobber der fremdeles. Anonymkode: d849a...93f Hvilket sykehus? Anonymkode: b6eb5...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå