Gå til innhold

Når synes du de er for stor til å gå Halloween?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri? Jeg synes det er minst like morsomt med tenåringer og unge voksne som med yngre barn. Her har både 12-åringen og 14-åringen gått, men de på 17 og 19 år ville ikke.

Anonymkode: d69b3...a79

Annonse

Aldri.

Skulle ønske voksne og gamle gikk Halloween også. Tenk så artig det kunne blitt hvis alle gikk rundt til hverandre på «dram eller knep». Da snakket vi fest i gata!

Anonymkode: ec1a4...15d

Er så søtt med de små som kommer på døra, men jammer er de sjarmerende de litt forvokste ungdomsskolegutter også. Jeg elsker Halloween, kunne gjerne  fått mer besøk på døra da , men vi bor litt i feil ende av bygda, så ikke et hus alle naturlig går forbi. 

Anonymkode: 9fb71...027

Annonse

Ingen aldersbegrensning! Er du utkledd, er du velkommen 😊 kommer du to ganger fordi venninna di ble med etterpå, er det også helt greit! (Skjedde her) så lenge man oppfører seg, er det meste lov. 

Anonymkode: 33aba...708

Begrenser seg selv tenker jeg. Her ville ikke 14-åringen etter 6 klasse. Alle hans venner stoppet i 7 klasse. I fjor var det corona og i år når han går i 9 klasse dro gjengen på kino. Der hadde de møtt mange fra skolen.

Anonymkode: 41ed3...c0b

Så lenge de kler seg ut og synes det er gøy er det bare koselig synes jeg.

Hadde flere ungdomsskoleelever her i dag, utkledd, sminket og litt flaue der de sto og sa " knask eller knep "

Skjønne synes jeg.

Anonymkode: 70f8e...dbc

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

10 - 11 år 

Anonymkode: 8f759...e63

10 årige unger skal ikke gå trick or treat?? Hjelpes…. Hvorfor er man for stor når man er 10 år? 

Anonymkode: 4f659...517

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

10 årige unger skal ikke gå trick or treat?? Hjelpes…. Hvorfor er man for stor når man er 10 år? 

Anonymkode: 4f659...517

Sønnen min er 10 i år å det er garantert ikke siste året han går :)

Anonymkode: 0d8b7...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...