Gå til innhold

Kan dette serviset funke til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det serviset på hytta, og jeg har aldri tenkt jul. For meg er det mer "bonderomantikk" og hyttekos. Men når jeg tenker over det kan det absolutt fungere.  Det viktigste er at du selv liker det, og at det er noe som passer inn i ditt hjem. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det funker til jul.

Anonymkode: d4243...df7

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden):

Ooooo… Disneys jul… venter i spenning😂

Hva mener du…?

Anonymkode: ed9f7...a8a

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hva mener du…?

Hun mener vel at det er et sånt elsk/hat produkt. Noen elsker det, andre synes det er utrolig barnslig og nærmest hater det.

Har hatt noen "opphetede" diskusjoner om det her inne før, så er nok det hun sikter til.

Anonymkode: 039b1...c5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Altså.. spørsmålet er om dette serviset kan brukes til å spise av til jul på en hytte.. hører ingen hvor dumt dette er? Spør barna i Syria dere.

Anonymkode: 8540f...7f4

Man har lov til å spørre om hvilket servise jo, selvom andre har det fælt. 

Anonymkode: 902e0...0a5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun mener vel at det er et sånt elsk/hat produkt. Noen elsker det, andre synes det er utrolig barnslig og nærmest hater det.

Har hatt noen "opphetede" diskusjoner om det her inne før, så er nok det hun sikter til.

Anonymkode: 039b1...c5c

Å, sånn å forstå. Merkelig at noe så banalt som et servise kan skape så sterke følelser 😆

Synes bare det er kult at folk har ulik smak. Kjedelig hvis alle har lik stil og kjøper de samme tingene. Selv bruker jeg et helt hvitt service til jul, men kusina mi har dette Disney-serviset fra Firkløveren (?). Hennes julestil kler det veldig godt 🙂

Skrevet

Det der er jo et veldig fint service, men om jeg var opptatt av at det skulle passe til jul, ville jeg nok valgt et annet. For meg er det der servicet ikke julete, og ville heller gått for et helhvitt som passer til alt.

Anonymkode: 72b54...49f

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Å, sånn å forstå. Merkelig at noe så banalt som et servise kan skape så sterke følelser 😆

Synes bare det er kult at folk har ulik smak. Kjedelig hvis alle har lik stil og kjøper de samme tingene. Selv bruker jeg et helt hvitt service til jul, men kusina mi har dette Disney-serviset fra Firkløveren (?). Hennes julestil kler det veldig godt 🙂

Ja.. det er i grunn ganske så merkelig . Generelt er alt som omhandler jul litt brennbart her inne 😊.

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Ja.. det er i grunn ganske så merkelig . Generelt er alt som omhandler jul litt brennbart her inne 😊.

Halloween og tydeligvis

Anonymkode: d4243...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...