Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 I serien luksusproblemer så klarer jeg ikke å bestemme meg for servise til hytta ved sjøen. Jeg elsker ministrå, men er usikker på om det fungerer i høytider som jul og påske. Vi skal bare ha ett servise, så det må gå til alt. Anonymkode: e97f0...b7e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Det passer til alt! Nydelig servise. Anonymkode: 11d08...d30
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Ja, ikke noe problem. Kjempefint servise, jeg vurderer å begynne spare på det selv 🙂 På en hytte ved sjøen vil det jo være helt perfekt, året rundt. Anonymkode: 039b1...c5c
frk Nilsen Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Det er stilrent og klassisk, passer til alle anledninger.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Ingenting som minner om jul med det servise der. Men det er fint til hverdagsbruk. Anonymkode: 2cbb1...24f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ingenting som minner om jul med det servise der. Men det er fint til hverdagsbruk. Anonymkode: 2cbb1...24f Nei, minner ikke om jul, men kan det fungere sammen med juleservietter og annen julepynt uten å se helt feil ut. Anonymkode: e97f0...b7e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ingenting som minner om jul med det servise der. Men det er fint til hverdagsbruk. Anonymkode: 2cbb1...24f Det var heller ikke spørsmålet. Det funker selvfølgelig til jul hi 😊 Anonymkode: fc220...7e1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det var heller ikke spørsmålet. Det funker selvfølgelig til jul hi 😊 Anonymkode: fc220...7e1 Alt KAN funke til jul om du legger godviljen til. Peppa gris fat kan også funke til jul om en vil det. Vil ikke si at det passer for det. Anonymkode: 2cbb1...24f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Alt KAN funke til jul om du legger godviljen til. Peppa gris fat kan også funke til jul om en vil det. Vil ikke si at det passer for det. Anonymkode: 2cbb1...24f Flere er uenige med deg, som du ser. Anonymkode: 11d08...d30
sug lut Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 Hvis det er det du vil ha så tar du det og pynter rundt det med julefarger. Men ellers, hvis du faktisk er opptatt av å kunne legge høytider inn i servise, da ville jeg gått for et annet servise. Blåhvitt i jula er ikke min favoritt. Men igjen, det er ikke vanskelig å pynte rundt det.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg synes det passer veldig godt. Folk pleier å si at jeg har det mest julete huset de vet om. Julaften dekker jeg med blå linduk og et servise som likner på dette. Jeg liker ikke juleservis, men har mye annen julepynt, blomster, lys, pusset messing osv. Anonymkode: 6c506...e8b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Ingenting som minner om jul med det servise der. Men det er fint til hverdagsbruk. Anonymkode: 2cbb1...24f Spørsmålet er jo ikke om det er et juleservise, men om det er et greit hytteservise som også kan brukes til høytider som jul og påske. Det kan det selvfølgelig. På et julepyntet bord vil det se helt supert ut. Anonymkode: 039b1...c5c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ingenting som minner om jul med det servise der. Men det er fint til hverdagsbruk. Anonymkode: 2cbb1...24f Oj! Så forskjellig vi kan se ting . Dette minner meg veldig om jul. Typ dansk jul. Vi hadde alltid blått og hvitt servise på julaften og jeg synes absolutt dette fungerer til både hverdag og fest.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #14 Skrevet 30. oktober 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden): Oj! Så forskjellig vi kan se ting . Dette minner meg veldig om jul. Typ dansk jul. Vi hadde alltid blått og hvitt servise på julaften og jeg synes absolutt dette fungerer til både hverdag og fest. Hvis blått og hvitt service er typisk dansk så er det kanskje ikke så rart at nordmenn flest ikke forbinder det med jul? Hi, serviset er kjempefint. Ikke så «julete» synes jeg heller, men det kan la seg løse med duk, servietter og pynt. Anonymkode: ed9f7...a8a
amandine Skrevet 30. oktober 2021 #15 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg har brukt blåhvitt servise til jul hvert eneste år. Det er blåhvitt hos oss til alle store anledninger, det kan brukes til jul og 17.mai, til konfirmasjon og bursdager. Uten problemer. Kjøp det om du liker det, vi er alle forskjellige og har forskjellig smak. Jeg vet mange liker Disney servise til jul, det ville ikke jeg dekket med om du hadde betalt meg.
Elina Skrevet 30. oktober 2021 #16 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg synes det er kjempefint og klassisk. Jeg har nå gått over til hvit benporselen fra Villeroy fordi det passer til alt og man kan pynte rundt.
frk Nilsen Skrevet 30. oktober 2021 #17 Skrevet 30. oktober 2021 amandine skrev (40 minutter siden): Kjøp det om du liker det, vi er alle forskjellige og har forskjellig smak. Jeg vet mange liker Disney servise til jul, det ville ikke jeg dekket med om du hadde betalt meg. Helt enig!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. oktober 2021 #18 Skrevet 30. oktober 2021 amandine skrev (56 minutter siden): Jeg har brukt blåhvitt servise til jul hvert eneste år. Det er blåhvitt hos oss til alle store anledninger, det kan brukes til jul og 17.mai, til konfirmasjon og bursdager. Uten problemer. Kjøp det om du liker det, vi er alle forskjellige og har forskjellig smak. Jeg vet mange liker Disney servise til jul, det ville ikke jeg dekket med om du hadde betalt meg. Ooooo… Disneys jul… venter i spenning😂
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. oktober 2021 #19 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Hvis blått og hvitt service er typisk dansk så er det kanskje ikke så rart at nordmenn flest ikke forbinder det med jul? Hi, serviset er kjempefint. Ikke så «julete» synes jeg heller, men det kan la seg løse med duk, servietter og pynt. Anonymkode: ed9f7...a8a Jeg tror i grunn mange nordmenn forbinder blå hvitt med både hverdag og fest jeg😊
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #20 Skrevet 30. oktober 2021 Man bruker det serviset man ønsker til det man vil. Dette funker. Anonymkode: d5dc2...333
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #21 Skrevet 30. oktober 2021 Altså.. spørsmålet er om dette serviset kan brukes til å spise av til jul på en hytte.. hører ingen hvor dumt dette er? Spør barna i Syria dere. Anonymkode: 8540f...7f4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. oktober 2021 #22 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Altså.. spørsmålet er om dette serviset kan brukes til å spise av til jul på en hytte.. hører ingen hvor dumt dette er? Spør barna i Syria dere. Anonymkode: 8540f...7f4 Med den logikken er det ikke rom for diskusjoner av noe som helst slag . Det blir litt som når mamma ba meg om å tenke på barna i Afrika når jeg nektet å spise brokkoli . Heldigvis er det ikke svar plikt her inne og dersom du vil snakke om barna i Syria så står du jo fritt til å lage en tråd om det😊
Stjernesludd Skrevet 30. oktober 2021 #23 Skrevet 30. oktober 2021 Det er klassisk og pent og kan selvfølgelig brukes til jul. Men jeg merker selv etter å ha brukt mitt blåhvite arveservise gjennom mange års julefeiringer at jeg er lei det til akkurat slikt bruk og at jeg i fremtiden kommer til å se meg om etter noe som har et varmere og mer gyldent uttrykk. Er du usikker så er jo helhvitt også et alternativ, HI.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #24 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg ville nok ikke brukt dette til jul da jeg synes det blir fullstendig kræsj med rødt og gull som jeg bruker mye av i julen og blått. Personlig har jeg et finservice som er hvit med et svakt gylden mønster, og for meg passer det godt. Anonymkode: f3934...995
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #25 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså.. spørsmålet er om dette serviset kan brukes til å spise av til jul på en hytte.. hører ingen hvor dumt dette er? Spør barna i Syria dere. Anonymkode: 8540f...7f4 Åh, spar oss! Dama skal kjøpe seg nytt servise. Eller skal hun spise direkte på bordet? Får barna i Syria det bedre da? Anonymkode: 11d08...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå