Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #51 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ja, politiet tar det alvorlig når en hund bjeffer på barn som kaster egg eller andre ting mot en eiendom. Trolig ender du opp med en anmeldese for hærverk begått av den uoppdragne prinsen din. Håper ungen din kommer hit, skal skremme han så han aldri våger seg ut i mørket alene igjen. Anonymkode: 39661...954 Hadde en hund angrepet eller truet et barn så hadde den blitt avlivet! Du skjønner det? Politiet kan sende hunder på mennesker fordi de er opplært til det. Hunder bjeffer jo uansett om du kaster egg eller går forbi. Du må jo prøve, så ender du opp med og måtte avlive kjøteren din! Anonymkode: 4fa81...a5f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #52 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Fjås og rør. Det er ALLTID ditt problem om noe skjer din drittunge på min eiendom. Anonymkode: eced5...394 Juridisk og moralsk er det som oftest ditt ansvar hva som skje folk på din eiendom, ogaå om de ikke er invitert. En full mann som roter seg inn på din eiendom og drukner i ditt baseng er for eksempel ditt ansvar. Du kan måtte betale erstatyning og bli fengslet for uaktsomt drap og basenget ikke var sikkret godt nok. Som regel vil det jo likevell være moren som blir sittende med mye av problemet hvis du skremmer eller skader et barn. Det er ikke bestandig den som har ansvaret er den som får problemet. Anonymkode: 1db6e...9a3
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #53 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Du er morsom ass! Jeg let meg ihjel😂😂😂 Anonymkode: 8dda3...d8d Eneste du gjør er å vise at du ikke behersker å diskutere. Enhver som tyr til latterlige emojis har tapt alle diskusjoner. Forsøk disse tåpelige småjenteknepene et annet sted. Vurderer å sende hunden etter deg også. Anonymkode: 39661...954
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #54 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hadde en hund angrepet eller truet et barn så hadde den blitt avlivet! Du skjønner det? Politiet kan sende hunder på mennesker fordi de er opplært til det. Hunder bjeffer jo uansett om du kaster egg eller går forbi. Du må jo prøve, så ender du opp med og måtte avlive kjøteren din! Anonymkode: 4fa81...a5f Du snakker uten kunnskap. En hund som vokter eiendommen med bjeff blir ikke avlivet. Da hadde det ikke vært mange hunder igjen i verden. Jeg prøver ikke, jeg gjør det. Hunden varsler på kommando og vi gir den kommandoen. Anonymkode: 39661...954
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #55 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eneste du gjør er å vise at du ikke behersker å diskutere. Enhver som tyr til latterlige emojis har tapt alle diskusjoner. Forsøk disse tåpelige småjenteknepene et annet sted. Vurderer å sende hunden etter deg også. Anonymkode: 39661...954 Jeg mente ikke noe vondt med det eller at jeg ler av deg da. Synes du er morsom i denne tråden, har ikke kommentert før nå. Anonymkode: 8dda3...d8d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #56 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Eneste du gjør er å vise at du ikke behersker å diskutere. Enhver som tyr til latterlige emojis har tapt alle diskusjoner. Forsøk disse tåpelige småjenteknepene et annet sted. Vurderer å sende hunden etter deg også. Anonymkode: 39661...954 Dumbass Anonymkode: 9d385...b2f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #57 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Dumbass Anonymkode: 9d385...b2f Dombås? Anonymkode: 5c2cc...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå