Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg har litt sensitiv mage sånn generelt. Jeg merker at det trigges skikkelig når jeg skal stå på scenen foran folk. Da får jeg rett og slett diaré, og kan ikke spise før jeg skal på scenen. Dette er veldig trøblete, og jeg vil gjerne høre andres erfaringer og tips. Jeg står rimelig ofte på scenen, og kan ikke slutte med det.. Anonymkode: 22e8b...cc4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Fodmap og imodium 👍🏻 Anonymkode: 96a5c...9a2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Fodmap og imodium 👍🏻 Anonymkode: 96a5c...9a2 Man kan ikke leve livet på imodium? Det vil ødelegge tarmene. Fodmap gjorde ingenting for meg. Hilsen en annen med trøblete mage. Anonymkode: 0edaa...dac
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Man kan ikke leve livet på imodium? Det vil ødelegge tarmene. Fodmap gjorde ingenting for meg. Hilsen en annen med trøblete mage. Anonymkode: 0edaa...dac Imodium er nødløsning, kosthold permanent løsning. Hvilket kosthold som funker på hvem vet man naturlig nok ikke før man har forsøkt. Anonymkode: 96a5c...9a2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Imodium er nødløsning, kosthold permanent løsning. Hvilket kosthold som funker på hvem vet man naturlig nok ikke før man har forsøkt. Anonymkode: 96a5c...9a2 Hvor lenge før en opptreden bør jeg ta imodum? HI Anonymkode: 22e8b...cc4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hvor lenge før en opptreden bør jeg ta imodum? HI Anonymkode: 22e8b...cc4 Litt individuelt hvor raskt den virker, men jeg har levd med denne magen i flere tiår og kjenner symptomene når magen varsler ufrivillig tømming. Tar ett par da, pleier å stoppe med en gang, men venter jeg for lenge kan det være jeg må ha påfyll i løpet av dagen. Helst en time før er min personlige erfaring, da merker jeg om det tar seg opp eller stopper. Husk å lese pakningsvedlegg, litt allergier og annet du skal være obs på, samt maks hvor lenge du skal bruke den, ikke ved feber u.colitt osv. Anonymkode: 96a5c...9a2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Man kan ikke leve livet på imodium? Det vil ødelegge tarmene. Fodmap gjorde ingenting for meg. Hilsen en annen med trøblete mage. Anonymkode: 0edaa...dac fodmap fungerer på meg Anonymkode: 4ad91...ca8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 Her har det hjulpet å unngå mye krydder. Lørdager spiser vi litt mer usunt, så da er det lurt å ta en dose laktose for å forebygge problemer. Anonymkode: 29466...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå