Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Var så fornøyd forrige gang, så denne gangen ville jeg ha samme farge som sist. Var kaldt brunt forrige gang, men denne gangen er det blåsvart. Ser ut som hun har brukt feil farge. Gikk derfra med fuktig hår så trodde det var bare var mørkere pga det var vått. Er bare minicolor så vil jo falme etterhvert, men veldig rart å gå med blåsvart hår. Er det lov å klage eller burde jeg dobbeltsjekket at jeg fikk samme farge som forrige gang? Anonymkode: 3b354...7b9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Var så fornøyd forrige gang, så denne gangen ville jeg ha samme farge som sist. Var kaldt brunt forrige gang, men denne gangen er det blåsvart. Ser ut som hun har brukt feil farge. Gikk derfra med fuktig hår så trodde det var bare var mørkere pga det var vått. Er bare minicolor så vil jo falme etterhvert, men veldig rart å gå med blåsvart hår. Er det lov å klage eller burde jeg dobbeltsjekket at jeg fikk samme farge som forrige gang? Anonymkode: 3b354...7b9 Du får ikke til å dobbeltsjekke at frisøren blander riktig. Rart frisøren ikke sa noe. Gå tilbake å klag. Får du til å legge ved bilde av fargen på håret ditt? Frisør Anonymkode: f3cbf...4ac
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Klart det er lov. Jeg synes ofte det blir litt kleint om det er en frisør man vil bruke igjen. Hadde samme opplevelse hos en, skulle gi meg samme farge som sist - endte med knallblondt i stedet for lys brunfarge. Gadd ikke klage, men ble aldri venn med fargen. Anonymkode: ceb3d...253
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Klart det er lov. Jeg synes ofte det blir litt kleint om det er en frisør man vil bruke igjen. Hadde samme opplevelse hos en, skulle gi meg samme farge som sist - endte med knallblondt i stedet for lys brunfarge. Gadd ikke klage, men ble aldri venn med fargen. Anonymkode: ceb3d...253 Klag likevel. Det beste for en frisør er jo å få tilbakemeldinger på hva de ikle gjør bra. På et kontor, så vil man få tilbakemelding, på en restaurant det samme. En frisør får ingen tilbakemelding og tror alt er tipp topp om ikke kundene sier fra. Det er faktisk den eneste måten de har mulighet for forbedring Anonymkode: 22cf2...3c0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Var så fornøyd forrige gang, så denne gangen ville jeg ha samme farge som sist. Var kaldt brunt forrige gang, men denne gangen er det blåsvart. Ser ut som hun har brukt feil farge. Gikk derfra med fuktig hår så trodde det var bare var mørkere pga det var vått. Er bare minicolor så vil jo falme etterhvert, men veldig rart å gå med blåsvart hår. Er det lov å klage eller burde jeg dobbeltsjekket at jeg fikk samme farge som forrige gang? Anonymkode: 3b354...7b9 Brukte du minicolor forrige gang? Anonymkode: f8fab...eb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå