Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Endelig fredag. Gleder meg til helg. I dag blir det pizza og kino, i morgen skal vi skjære ut gresskar og ta resten av hagen og plante masse løker, og søndag må vi nok en skogtur før halloween 🎃🎃🎃. Og så skal jeg ha suppeknoke boblende for søndagsmiddag. Anonymkode: bb578...d13
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 I dag skal alle ungene sove borte, så jeg og samboer skal dele en flaske eller tre med vin😄 Spise god mat og snakke til langt på natt (besvimer vel kl 21.00😬). I morgen skal vi ordne kostymer til ungene, handle inn godis osv, og på søndag er det først bursdag hos oldemoren til ungene, så er det halloweenfest for de eldste, og en egen halloween"fest" hjemme for de yngste. Anonymkode: fd280...0a2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Har barnefri helg så skal bruke helgen på å bli frisk. Må jobbe 4 timer idag til tross for at jeg er ekstremt forkjølet å ikke har stemme igjen. Ser såå frem til helg å bare slappe av og bli frisk. Anonymkode: 7c023...060
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 Tacokveld og skrekkfilm med barna i dag, familiebursdag i morgen, og ut og spise med et barn mens det andre er på kino med venner søndag Anonymkode: 21c91...2d4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 På øørdag skal vi handlefor neste uke, ordne i huset, jobbe litt og bære inn ved i vedskjulet. Søndag er det endelig konsert igjen. Ungdomene skal spille. De har ikke stått på en sene på snart 2 år så det gleder vi oss til. Om kvelden feirer de med venner og vi er hjemme og deler ut snop. Anonymkode: 140b8...1b5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 Skal jobbe Anonymkode: a73ae...7df
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 Besøk her på lørdag. Ellers slappe av, se serie og gjerne en tur. Anonymkode: f2421...25b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #9 Skrevet 29. oktober 2021 Skal på båttur i dag og imorgen. Skal også på ølsmaking med ei venninne imorgen. Mannen Skal ta med barna på innebandycup imorgen og halloween på søndag. Anonymkode: 4e191...0ea
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #10 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg har fått inn to rettebunker, så det blir nok ganske mange timer med rettearbeid på dagtid. Og så litt vin og god mat i kveld og i morgen kveld. Anonymkode: 40d5c...03c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #11 Skrevet 29. oktober 2021 Taco og Nightmare before Cristmas i dag, pizza og Corpus Bride i morgen og Halloweenfest på skolen på søndag. Anonymkode: 8bf20...a4c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #12 Skrevet 29. oktober 2021 Skal så altfor mye. Fest i kveld, arrangement for barna på dagen i morgen og så selskap hos svigermor. Søndag er det jo Dagen over alle Dager så det blir skyhøye forventninger og en lang dags venting på kveldsmørket. Innimellom her må det handles, vaskes klær, prøve å få tak i gresskar og ikke minst lete frem all Halloweenpynten. Det er nesten så jeg ser frem til mandag og jobb 👻 Anonymkode: d1e65...ea2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #14 Skrevet 29. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): I dag skal alle ungene sove borte, så jeg og samboer skal dele en flaske eller tre med vin😄 Spise god mat og snakke til langt på natt (besvimer vel kl 21.00😬). I morgen skal vi ordne kostymer til ungene, handle inn godis osv, og på søndag er det først bursdag hos oldemoren til ungene, så er det halloweenfest for de eldste, og en egen halloween"fest" hjemme for de yngste. Anonymkode: fd280...0a2 Hvor mange unger har du? 🤔 Anonymkode: a82d4...493
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #15 Skrevet 29. oktober 2021 Idag har jeg vært på shopping og ute å spist med eldste. I morgen skal en i bursdag og en annen på cup og den tredje jobbe. På kvelden skal jeg på halloweenfest, og på søndag er det ikke mye som skjer før kvelden. Da skal utgangapartiet pyntes, og jeg skal bake til mandagens Halloween på skolen for yngste Anonymkode: c4eea...3dc
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #16 Skrevet 29. oktober 2021 Planen er å gjøre minst mulig og ikke legge en eneste plan. Jeg trenger å lade opp batteriene, ikke ha på vekkerklokke, ikke måtte ikke noe eller tilpasse noen planer. Kjenner kroppen er utslitt etter en lang periode med mye sykdom på jobb og i hus, lei av å bli vekt for vakten min må endres, jobbe på fridager, forskyve vakt osv. Så denne helga vil jeg ta meg en drink til frokost for å ikke få dårlig samvittighet til å si nei til jobbing. Kommer nok til å gjøre endel, men da i mitt tempo og det jeg har lyst til (-litt klesvask osv, men ligger ikke så langt bakpå at det blir ett ork heller) Anonymkode: 539da...bcb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #17 Skrevet 29. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvor mange unger har du? 🤔 Anonymkode: a82d4...493 Minst fire vil jeg tro. Jeg har fire og kunne formulert meg slik. Veldig mange flere skal det godt gjøres å få overnatting til den samme kvelden 😅 Anonymkode: 40d5c...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå