Gå til innhold

Kan en 10 åring gå halloween alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal 8-åringen gå med to klassevenninner uten voksne i år. Ser ikke problemet i det. De må ha på refleks, og de har fått beskjed om hvilke gater de får gå i. Det er jo som en over her sier, de går 1,5 km. til skolen i mørket hver morgen. 
11-åringen skal også gå med en venninne, men de har ikke fått noen restriksjoner på hvor/hvor langt de kan gå. De er fornuftige, og de går ikke milevis uansett. 

Anonymkode: 262b6...50b

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Her skal 8-åringen gå med to klassevenninner uten voksne i år. Ser ikke problemet i det. De må ha på refleks, og de har fått beskjed om hvilke gater de får gå i. Det er jo som en over her sier, de går 1,5 km. til skolen i mørket hver morgen. 
11-åringen skal også gå med en venninne, men de har ikke fått noen restriksjoner på hvor/hvor langt de kan gå. De er fornuftige, og de går ikke milevis uansett. 

Anonymkode: 262b6...50b

Refleksbånd er allerede funnet frem :)

Anonymkode: 5e630...991

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Nå ble jeg overrasket over dere! Går ikke ungene deres aleine til skolen om morgenen i høstmørket? Hva er forskjellen?

Anonymkode: bc4cc...878

De møter ikke andre maskerte folk da. Det finnes en hel del gærne folk i dette landet

Anonymkode: 35024...5c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

De møter ikke andre maskerte folk da. Det finnes en hel del gærne folk i dette landet

De kan du møte selv på en politisk samling ute på en øde øy eller bankende på døra i en mindre by. Av og til må man gi slipp selv om verden er gal. Kan ikke ta forbehold om absolutt alt. 

Anonymkode: 5c12b...15f

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 31.10.2021 den 2.31):

De kan du møte selv på en politisk samling ute på en øde øy eller bankende på døra i en mindre by. Av og til må man gi slipp selv om verden er gal. Kan ikke ta forbehold om absolutt alt. 

Anonymkode: 5c12b...15f

Når man leser om voksne folk som slenger barn i bakken fordi de forsynte seg av 3 godterier i stedet for 2, så tenker jeg det er lurt å følge med. Selv om ens egne barn har aldri så god oppførsel. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Når man leser om voksne folk som slenger barn i bakken fordi de forsynte seg av 3 godterier i stedet for 2, så tenker jeg det er lurt å følge med. Selv om ens egne barn har aldri så god oppførsel. 

Hæ? Hvor har det skjedd?? 

Ja, mine har gått alene i den alderen

Anonymkode: b38b6...e5c

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hæ? Hvor har det skjedd?? 

Ja, mine har gått alene i den alderen

Anonymkode: b38b6...e5c

I Bergen, i følge Vg.no.

Skrevet

Min 10 åring gikk alene med tre venninner.  Ingen problem. 

Anonymkode: 111d3...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...