Gå til innhold

Andreas Nørstrud og Maren Andrea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den så jeg ikke komme...😮 

Anonymkode: bd3e2...ee6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Den så jeg ikke komme...😮 

Nehei da så.

Anonymkode: 27ae7...744

Skrevet

Lever du ennå i 2013? For da kan jeg informere deg im at de skiller seg i det herrens år 2021!

Anonymkode: c5c13...b93

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Lever du ennå i 2013? For da kan jeg informere deg im at de skiller seg i det herrens år 2021!

Anonymkode: c5c13...b93

Hun har jo gått tilbake til ham..

Skrevet

Ikke jeg heller. Hun har stått frem å fortalt om fysisk avstraffelse ovenfor henne og døtrene, at han hjernevasket henne og at hun ble syk av å tro at alt hun foretok seg var synd. Hans kvinnesyn har han vært åpen om, men han drev jo psykisk mishandling og terror. Hun fortalte mye i podcasten. Så ble hun bifil, fikk ny kjæreste også var alt hun sa i podcasten løgn? Neppe. Hun er nok hjernevasket på nytt.

Anonymkode: 1c6f5...7bd

Skrevet

Kan man hjernvaskes en gang, kan man hjernvaskes to ganger.

Anonymkode: 2bb34...b39

Skrevet

Stakkars, stakkars de fem barna som skal vokse opp med de foreldrene. 

Anonymkode: 33a78...2a5

Skrevet

Huff, så ufattelig trist!

Anonymkode: 75d0c...aa8

Skrevet

Det er rett og slett fascinerende hvordan hun kan gå fra rompebilde til voksendåp og skaut på 28 dager! 

Anonymkode: 440f8...096

Skrevet

Men hvor står det at de er sammen igjen?

Anonymkode: ac0a8...ce4

Skrevet

Men hvor står det at de er sammen igjen?

Over alt . Instagram , Facebook osv 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden):

Ok, hvor på fb, ig osv? 

Anonymkode: 62057...c52

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden):

Hvor da? I kommentarfeltet? På insta ser jeg bare at hun blir døpt og at hun leser fra Bibelen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvor da? I kommentarfeltet? På insta ser jeg bare at hun blir døpt og at hun leser fra Bibelen.

Hun har lagt ut historien på Instagram. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Hun har lagt ut historien på Instagram. 

Sier hun der at de er sammen igjen? Jeg vet hun ringte han og at de ba, men jeg klarer ikke å finne hvor hun sier at de er sammen. Er det i del 1,2 eller 3? Hvor på fb?

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Sier hun der at de er sammen igjen? Jeg vet hun ringte han og at de ba, men jeg klarer ikke å finne hvor hun sier at de er sammen. Er det i del 1,2 eller 3? Hvor på fb?

Hun har blant annet svart på endel kommentarer som omhandler de to, hvor hun feks blir spurt om de skal ha fler barn, hvor hun svarer at hun er fornøyd med de hun har, men tar imot de barna Gud gir henne…

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hun har blant annet svart på endel kommentarer som omhandler de to, hvor hun feks blir spurt om de skal ha fler barn, hvor hun svarer at hun er fornøyd med de hun har, men tar imot de barna Gud gir henne…

Det betyr ikke mer enn at hun er fornøyd med de hun har, men tar imot de barna Gud gir henne. Dvs at hun hverken bekrefter eller avkrefter om de er sammen igjen. 

Skrevet

Det betyr ikke mer enn at hun er fornøyd med de hun har, men tar imot de barna Gud gir henne. Dvs at hun hverken bekrefter eller avkrefter om de er sammen igjen. 

Hvis du ser på Facebook er familien rimelig fortvila for at hun er tilbake under hans vinger. 
Hun skriver at historiene hun har fortalt om livet med han var løgn. 
på Instagram har hun lagt ut bilde av en tatovering hvor hun «bryter med Gud», den var lagt ut i august. 

uansett om hun bekrefter det eller ei, ingen går tilbake til noe de har brutt ut av fordi de har lyst å leve sånn på egenhånd. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du ser på Facebook er familien rimelig fortvila for at hun er tilbake under hans vinger. 
Hun skriver at historiene hun har fortalt om livet med han var løgn. 
på Instagram har hun lagt ut bilde av en tatovering hvor hun «bryter med Gud», den var lagt ut i august. 

uansett om hun bekrefter det eller ei, ingen går tilbake til noe de har brutt ut av fordi de har lyst å leve sånn på egenhånd. 

Greit nok det, men jeg har spurt noen ganger om hvor det står at de er sammen igjen og det har jeg ikke fått skikkelig svar på. 

Skrevet

Greit nok det, men jeg har spurt noen ganger om hvor det står at de er sammen igjen og det har jeg ikke fått skikkelig svar på. 

Spiller det noe rolle? Sier jo seg selv at han er årsaken?

Skrevet

Ikke gjør deg dum!!

Anonymkode: 9b6d4...b07

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

dette har søsteren hennes skrevet på Facebook…

«Andreas Nørstrud FANTASTISK å se hvor mye dere begge respekterer familien som sitter igjen med alle meldinger og spørsmål fra mennesker fra hele landet som vi ikke kjenner. Tusen takk for det 🙂»

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Greia er jo at det kom en påstand om at det står over alt, når det ikke står et eneste sted. Men selvfølgelig,  hvorfor diskutere på et diskusjonsforum. Her er man dum hvis man spør om noe. N

Ikke gjør deg dum!!

Anonymkode: 9b6d4...b07

Nei, jeg gjør meg ikke dum, ta det med ro😊

Skrevet

Hun forteller jo på Instagram at hun er tilbake hos han! Hun sitter i stua , i hans hus og forteller om hvordan satan har bodd i henne og drevet henne til alt hun har gjort og løyet om etter bruddet. Hun har skrevet i diverse kommentarer både på Fb og insta at hun er tilbake hos han av fri vilje. Det er ikke veldig vanskelig å finne ut av at hun nå er tilbake der. 

Anonymkode: f47af...119

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.10.2021 den 21.12):

Ok, hvor på fb, ig osv? 

Hun prater om det på sin IG profil. 

Anonymkode: e07f5...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...