Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #76 Skrevet 29. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes du skal snakke med saksbehandleren din på Nav, høres ut som dere har et greit forhold. Her inne så kan man mene så mangt om mye, men det er ingen av oss som kan si hva som er riktig eller feil for deg, for det er ingen av som fullt ut kjenner din situasjon. Du kan få og tips, men avgjørelsen til slutt er det bare du som kan ta. Anonymkode: 00be6...5af Ja tenkte det, men usikker på om jeg bør vente til hun har skrevet arbeidsevnevurdering. Min fastlege vet jo nå at jeg skal bytte han fordi jeg har sendt et brev om innsyn i journal. Han vet jeg skal sette seg på bakbeina når han ser dette, så vet ikke om jeg bør da bytte han i løpet av helgen. Uff såå mange spørsmål, og hvorfor anbefaler nav meg søke uføretrygd om jeg ikke vil få det godkjent? Har bare vært på aap i 1 1/2 år. Mange spørsmål, og ja jeg føler kanskje situasjonen min er verre nå etter alle råd. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2021 #77 Skrevet 29. oktober 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ja tenkte det, men usikker på om jeg bør vente til hun har skrevet arbeidsevnevurdering. Min fastlege vet jo nå at jeg skal bytte han fordi jeg har sendt et brev om innsyn i journal. Han vet jeg skal sette seg på bakbeina når han ser dette, så vet ikke om jeg bør da bytte han i løpet av helgen. Uff såå mange spørsmål, og hvorfor anbefaler nav meg søke uføretrygd om jeg ikke vil få det godkjent? Har bare vært på aap i 1 1/2 år. Mange spørsmål, og ja jeg føler kanskje situasjonen min er verre nå etter alle råd. Anonymkode: 29c97...a0b Det er ikke sikkert at det kontoret som behandler søknaden er enig med ditt nav kontor, noen ganger er kan de være veldig uenige og andre ganger så er de samstemte, det vet man ikke før søknaden er ferdig behandlet. Det er derfor hele prosessen er så usikker, man er ikke trygg før man har fått det godkjent. Anonymkode: 00be6...5af
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #78 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Det er ikke sikkert at det kontoret som behandler søknaden er enig med ditt nav kontor, noen ganger er kan de være veldig uenige og andre ganger så er de samstemte, det vet man ikke før søknaden er ferdig behandlet. Det er derfor hele prosessen er så usikker, man er ikke trygg før man har fått det godkjent. Anonymkode: 00be6...5af Men hvorfor vil de at jeg vurderes for uføre? Skjønner ikke dette systemet jeg. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2021 #79 Skrevet 30. oktober 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Men hvorfor vil de at jeg vurderes for uføre? Skjønner ikke dette systemet jeg. Anonymkode: 29c97...a0b Det er vel fordi diitt kontor mener du er ferdig avklart og er klar for å søke uføretygd. For å være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hva du ikke skjønner. Anonymkode: 00be6...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå