Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Noen som vet hvordan jeg kan få dette privat? Min fastlege gir merkelige erklæringer, og er redd han forsøker å sabotere for meg i forhold til min søknad om uføre. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Trenger en legeerklæring fra spesialist. Jeg har all grunn til å få dette igjennom. (Stor skade) Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 Om du skal søke om ufør trenger du minst to attester til nav, de har et regelverk som sier det (så ikke en lege er korrupt eller noe sånt så må to stykker bekrefte at du har de diagnosene du har og ikke er istand til å jobbe) Det vanlige er å få en attest fra fastlege og en fra spesialist på din sykdom. Jeg tror det er helt umulig i dag å bli ufør med attest bare fra fastlege, da må i tilfelle denne sende med uttalelser fra sykehus e.l. så nav får uttalelse fra flere enn bare fastlegen. Hvor lenge er det siden du var hos spesialist? Da jeg ble ufør var det nesten 2 år siden jeg sist var inne på sykehuset, og da sa saksbehandleren min hos nav at jeg måtte til spesialist på ny så jeg kunne få en nylig attest derfra og ikke bare hadde en gammel en i arkivet deres. Så fastlegen henviste meg, jeg var på sykehuset, og spesialist der sendte attest direkte til nav og til fastlegen. Så skrev fastlegen en attest i tillegg. Da gikk uføresøknaden rett gjennom. Så mitt råd er å få henvisning til spesialist, og har du nettopp vært der tar du kontakt med dem og sier at kopi av epikrise og evt attest må sendes direkte til nav fra dem. Anonymkode: 7a601...c7f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Fastlege kan ikke skrive spesialistuttalelse. Anonymkode: 7c7b7...42f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Om du skal søke om ufør trenger du minst to attester til nav, de har et regelverk som sier det (så ikke en lege er korrupt eller noe sånt så må to stykker bekrefte at du har de diagnosene du har og ikke er istand til å jobbe) Det vanlige er å få en attest fra fastlege og en fra spesialist på din sykdom. Jeg tror det er helt umulig i dag å bli ufør med attest bare fra fastlege, da må i tilfelle denne sende med uttalelser fra sykehus e.l. så nav får uttalelse fra flere enn bare fastlegen. Hvor lenge er det siden du var hos spesialist? Da jeg ble ufør var det nesten 2 år siden jeg sist var inne på sykehuset, og da sa saksbehandleren min hos nav at jeg måtte til spesialist på ny så jeg kunne få en nylig attest derfra og ikke bare hadde en gammel en i arkivet deres. Så fastlegen henviste meg, jeg var på sykehuset, og spesialist der sendte attest direkte til nav og til fastlegen. Så skrev fastlegen en attest i tillegg. Da gikk uføresøknaden rett gjennom. Så mitt råd er å få henvisning til spesialist, og har du nettopp vært der tar du kontakt med dem og sier at kopi av epikrise og evt attest må sendes direkte til nav fra dem. Anonymkode: 7a601...c7f Nei, hvis du nettopp har vært der så skal NAV selv kontakte spesialisten og be om relevant informasjon. De prøver seg ofte på at folk innhenter de selv, for da sparer de penger (spesialisthelsetjenesten kan kun ta betalt hvis det gjøres på forespørselen fra NAV). Dette er også for å sikre at NAV faktisk får den informasjonen de trenger, men ikke mer. Anonymkode: 5488d...a13
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #6 Skrevet 27. oktober 2021 Hvis fastlegen er vanskelig å ha med å gjøre (og det er legens feil, og ikke din), så bytt fastlege. Få deretter henvisning til spesialist. Anonymkode: 49e70...096
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Hvis fastlegen er vanskelig å ha med å gjøre (og det er legens feil, og ikke din), så bytt fastlege. Få deretter henvisning til spesialist. Anonymkode: 49e70...096 Enig i dette. Hvis fastlegen ikke forstår skaden og følgene du har av den, bytt lege! Ellers er det som andre her skriver, det er Nav selv som skal be aktuelle leger om erklæringer til en uføretrygdsøknad. Nav skal betale disse. Etter en stor skade har du sikkert vært hos spesialist(er), så få en time til denne/disse igjen, og få Nav til å sende forespørsel om erklæring til denne. Mener du også må ha erklæring fra fastlegen, men litt usikker på det hvis du har flere nyere spesialisterklæringer. Mener det må være to ulike leger. Skal du selv betale for en slik erklæring, da er jeg litt usikker på hvordan Nav forholder seg til dette, men du risikerer at det vil være svært dyrt. Så sjekk prisene, om du tenker gå privat, for da må privatspesialist trolig ha minimum én, trolig flere timer med deg, du må kanskje til andre som også vurderer tilstanden, og så kommer erklæringen på toppen av dette, det kan bli dyrt. Men en lege som ikke forstår den skaden du har, det er en fastlege du ikke har nytte av. Anonymkode: d82e8...06c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #8 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Noen som vet hvordan jeg kan få dette privat? Min fastlege gir merkelige erklæringer, og er redd han forsøker å sabotere for meg i forhold til min søknad om uføre. Anonymkode: 29c97...a0b Den fastlegen ville jeg byttet uansett, ville funnet en ny fastlege. Hvis han skriver dårlige erklæringer så kan det gi deg trøbbel i søkeprossessen.. Jeg er uføretrygdet og min veileder på attføringsbedriften jeg var på, hadde tidligere jobbet som kundebehandler i Nav, og hun sa at det som skapte mest problemer for folk var fastleger som skrev elendige erklæringer og det kunne være forskjellen på innvilget og ikke innvilget uføretrygd. Anonymkode: 00be6...5af
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #9 Skrevet 27. oktober 2021 Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Jeg er så usikker på om jeg kan bruke erklæring jeg fikk fra lege til uføresøknaden min nettopp fordi den er så dårlig, og får ikke frem alvorligheten i skaden min. Har dermed en veldig fin spesialisterklæring fra klinisk nevropsykolog, og på bakgrunn av dette har nå Nav lokalt sagt at jeg kan søke om uføre, men de skal først utarbeide en arbeidsevnevurdering (som jeg regner med er til min fordel) men lurer rett og slett på om jeg kan få avslag på bakgrunn av dette. For sånn som legeerklæring er nå så er jeg redd for at det skaper mer problemer for meg, samt at jeg vil få problemer med forsikring. Han er litt "knyttet" til meg han fastlegen, så er redd for hva han kan finne på om jeg bytter han. Han har før spurt om jeg har tatt silikon osv synes alt har vært veldig upassende. Gitt meg større klemmer når jeg skal gå, har også kysset meg på halsen. Har tenkt at dette er fordi han synes synd på meg, men har tenkt at det er litt merkelig. Han gjør i hvertfall ingenting for å hjelpe meg i en veldig vanskelig livssituasjon. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #10 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Den fastlegen ville jeg byttet uansett, ville funnet en ny fastlege. Hvis han skriver dårlige erklæringer så kan det gi deg trøbbel i søkeprossessen.. Jeg er uføretrygdet og min veileder på attføringsbedriften jeg var på, hadde tidligere jobbet som kundebehandler i Nav, og hun sa at det som skapte mest problemer for folk var fastleger som skrev elendige erklæringer og det kunne være forskjellen på innvilget og ikke innvilget uføretrygd. Anonymkode: 00be6...5af Hva vil nav tenke når jeg bytter? De har skrevet: ut fra vurderingen fra nevropsykolog støtter nav lokalt (navnet på avdeling) at du nå bør vurderes for uføre. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #11 Skrevet 27. oktober 2021 Legen har ved en dialogmelding skrevet: man forventer ingen forbedring i funksjon eller aktivitet i fremtiden. Dette har min nevropsykolog brukt som en ekstra dokumentasjon i sin erklæring. Tror kanskje det er derfor nav tenker at tiden nå er inne for å kunne søke uføre, men min fastlege ville selvfølgelig ikke skrive det i erklæringen. Så vurderer å legge ved dialogmelding og droppe erklæring fra fastlege som absolutt ikke får frem min situasjon, men rett og slett gjør saken min dårligere stilt. Nevropsykolog vurdering (spesialisterklæring) har jeg fått erklæring fra på bakgrunn av en svært traumatisk ulykke jeg har blitt utsatt for. Ulykken er både fysisk og psykisk. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #12 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Legen har ved en dialogmelding skrevet: man forventer ingen forbedring i funksjon eller aktivitet i fremtiden. Dette har min nevropsykolog brukt som en ekstra dokumentasjon i sin erklæring. Tror kanskje det er derfor nav tenker at tiden nå er inne for å kunne søke uføre, men min fastlege ville selvfølgelig ikke skrive det i erklæringen. Så vurderer å legge ved dialogmelding og droppe erklæring fra fastlege som absolutt ikke får frem min situasjon, men rett og slett gjør saken min dårligere stilt. Nevropsykolog vurdering (spesialisterklæring) har jeg fått erklæring fra på bakgrunn av en svært traumatisk ulykke jeg har blitt utsatt for. Ulykken er både fysisk og psykisk. Anonymkode: 29c97...a0b Men du kan ikke velge hvilke erklæringer Nav skal ha. Hos meg sendte de brev til fastlegen min om at de trengte en erklæring, jeg har aldri sett den, fikk bare kopi av brevet de sendte til legen. Anonymkode: 00be6...5af
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #13 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Legen har ved en dialogmelding skrevet: man forventer ingen forbedring i funksjon eller aktivitet i fremtiden. Dette har min nevropsykolog brukt som en ekstra dokumentasjon i sin erklæring. Tror kanskje det er derfor nav tenker at tiden nå er inne for å kunne søke uføre, men min fastlege ville selvfølgelig ikke skrive det i erklæringen. Så vurderer å legge ved dialogmelding og droppe erklæring fra fastlege som absolutt ikke får frem min situasjon, men rett og slett gjør saken min dårligere stilt. Nevropsykolog vurdering (spesialisterklæring) har jeg fått erklæring fra på bakgrunn av en svært traumatisk ulykke jeg har blitt utsatt for. Ulykken er både fysisk og psykisk. Anonymkode: 29c97...a0b Som sagt så er det NAV som skal innhente de erklæringene de trenger, hvor de skal spørre spesifikt etter den informasjonen de vil ha for å belyse saken din. Anonymkode: 5488d...a13
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #14 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Legen har ved en dialogmelding skrevet: man forventer ingen forbedring i funksjon eller aktivitet i fremtiden. Dette har min nevropsykolog brukt som en ekstra dokumentasjon i sin erklæring. Tror kanskje det er derfor nav tenker at tiden nå er inne for å kunne søke uføre, men min fastlege ville selvfølgelig ikke skrive det i erklæringen. Så vurderer å legge ved dialogmelding og droppe erklæring fra fastlege som absolutt ikke får frem min situasjon, men rett og slett gjør saken min dårligere stilt. Nevropsykolog vurdering (spesialisterklæring) har jeg fått erklæring fra på bakgrunn av en svært traumatisk ulykke jeg har blitt utsatt for. Ulykken er både fysisk og psykisk. Anonymkode: 29c97...a0b Du kan sende med hva du vil, men nav innvilger ikke uføretrygd uten selv å be legen om attest. Da jeg fikk uføretrygd så jeg ikke attestene før de ble sendt til nav, de ble sendt direkte dit Anonymkode: 7a601...c7f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #15 Skrevet 27. oktober 2021 Min lege skrev i første erklæring at skaden er varig men at jeg kan ta kontorjobb 😳 Min veileder fikk hakeslepp, og sa rett ut at dette kommer ikke til å gå igjennom om han skriver slik. Hun etterspurte da en ny erklæring. Han sendte da en dialog melding som skrev masse tull samt at det ikke vil være bedring av funksjon etc min veileder sa da at denne ikke kan brukes i en uføresøknad. Han skrev nå en enda dårligere erklæring som ikke viser min situasjon og nå er jeg rådvill. Jeg har en sterk spesialisterklæring, samt arbeidsevnevurdering fra nav, se sier også at de støtter min søknad, så da lurer jeg på om jeg bare bør sende inn det jeg har, og rett og slett ta sjansen? Bør jeg bytte fastlege nå eller bare vente? Redd for hva hans uttalelser kan gjøre med min fremtid Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #16 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Jeg er så usikker på om jeg kan bruke erklæring jeg fikk fra lege til uføresøknaden min nettopp fordi den er så dårlig, og får ikke frem alvorligheten i skaden min. Har dermed en veldig fin spesialisterklæring fra klinisk nevropsykolog, og på bakgrunn av dette har nå Nav lokalt sagt at jeg kan søke om uføre, men de skal først utarbeide en arbeidsevnevurdering (som jeg regner med er til min fordel) men lurer rett og slett på om jeg kan få avslag på bakgrunn av dette. For sånn som legeerklæring er nå så er jeg redd for at det skaper mer problemer for meg, samt at jeg vil få problemer med forsikring. Han er litt "knyttet" til meg han fastlegen, så er redd for hva han kan finne på om jeg bytter han. Han har før spurt om jeg har tatt silikon osv synes alt har vært veldig upassende. Gitt meg større klemmer når jeg skal gå, har også kysset meg på halsen. Har tenkt at dette er fordi han synes synd på meg, men har tenkt at det er litt merkelig. Han gjør i hvertfall ingenting for å hjelpe meg i en veldig vanskelig livssituasjon. Anonymkode: 29c97...a0b Hva mener du med at han er litt "knyttet" til deg? Uansett hva du gjør så burde du kvitte deg med fastlegen, det der er ikke normal oppførsel. Anonymkode: 00be6...5af
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #17 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du kan sende med hva du vil, men nav innvilger ikke uføretrygd uten selv å be legen om attest. Da jeg fikk uføretrygd så jeg ikke attestene før de ble sendt til nav, de ble sendt direkte dit Anonymkode: 7a601...c7f Regner med at du hadde en god dialog med lege? Jeg opplever dialogen som god, men at han gjør motsatt av det han sier til meg. Han lover å vise situasjonen min men opplever at han skriver at jeg kan ta jobber, og at jeg feks i 2018 ble litt bedre. Altså han tuller så mye med min dokumentasjon, men redd for at et legebytte vil være negativt for min sak på nåværende tidspunkt. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #18 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med at han er litt "knyttet" til deg? Uansett hva du gjør så burde du kvitte deg med fastlegen, det der er ikke normal oppførsel. Anonymkode: 00be6...5af Han klemmer meg, og spør merkelige greier. Sier jeg kan jobbe hos han siden det er bedre enn en mannlige resepsjonist. Vet ikke hva han legger i de utsagnene. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #19 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Han klemmer meg, og spør merkelige greier. Sier jeg kan jobbe hos han siden det er bedre enn en mannlige resepsjonist. Vet ikke hva han legger i de utsagnene. Anonymkode: 29c97...a0b Selvfølgelig ikke resepsjonist uff dårlig valg av ord men sekretær mener jeg Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #20 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men du kan ikke velge hvilke erklæringer Nav skal ha. Hos meg sendte de brev til fastlegen min om at de trengte en erklæring, jeg har aldri sett den, fikk bare kopi av brevet de sendte til legen. Anonymkode: 00be6...5af Nei vil ikke velge men vil veldig gjerne at min situasjon skal vises med et korrekt bilde. At jeg kan ta kontorjobb er en helt hinsides uttalelse av en lege. Først sier han varig ingen bedring, også jo hun kan ta en kontorjobb. Blir bare helt matt. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #21 Skrevet 27. oktober 2021 Godt du har en saksbehandler som er oppegående da. Men om legeattestene fra fastlege ikke kan brukes, er det ikke to andre leger som kan skrive attest da? Du sier du ble skadet både fysisk og psykisk i ulykken, da er det vel både psykolog og spesialistlege i bildet? Om begge disse skriver attest trengs kanskje ikke noe fra fastlegen? Men helt seriøst, og legen er så elendig til å skrive attester, klemmer og kysser deg på halsen (wtf) ville jeg ringt pasientombudet og bedt om råd. Pasientombudet er vår "advokat" mot helsevesenet og dette er virkelig hårreisende oppførsel av en lege altså. Anonymkode: 7a601...c7f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #22 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Godt du har en saksbehandler som er oppegående da. Men om legeattestene fra fastlege ikke kan brukes, er det ikke to andre leger som kan skrive attest da? Du sier du ble skadet både fysisk og psykisk i ulykken, da er det vel både psykolog og spesialistlege i bildet? Om begge disse skriver attest trengs kanskje ikke noe fra fastlegen? Men helt seriøst, og legen er så elendig til å skrive attester, klemmer og kysser deg på halsen (wtf) ville jeg ringt pasientombudet og bedt om råd. Pasientombudet er vår "advokat" mot helsevesenet og dette er virkelig hårreisende oppførsel av en lege altså. Anonymkode: 7a601...c7f Vet du hva er så takknemlig for henne. Hun er helt fantastisk. Har vært så redd for å trigge situasjonen for at han skal forsøke å ødelegge min situasjon. Nevropsykolog har dratt inn lege sine uttalelser inn i sin rapport, så føler at den rapporten støtter hverandre om du forstår. Men uten å legge vekt på fjaset til legen. Det var etter de fikk Spesialisterklæring at de vil jeg skal søke uføre. Jeg finner ikke spesialister så tett opp mot min søknad som kan uttale seg. Kun all dokumentasjon fra spesialister, men det er journaler og ikke erklæringer. Det er erklæringer de trenger, men min veileder har sagt at jeg nå kan søke, så føler ikke at hun ville rådet meg til det om hun trodde jeg fikk avslag? Jeg kommer til å melde han inn når jeg er ferdig med dette styret. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #23 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg er enig i den som mente du bør kontakte Pasientombudet, HI. Din leges oppførsel er svært uprofesjonell, og faktisk ulovlig. Det er ikke ulovlig å gi en klem, men det er uvanlig i en pasient-lege-relasjon. Det kan være unntak i helt spesielle situasjoner, men da ville du også visst det. Nå gir han deg klemmer og han kysser deg på halsen (!). Da har han gått over en grense han ikke har lov til, og du KAN IKKE ha ham som lege!!! Når han vet du ikke har arbeidsevne, men likevel begynner å bable om at du kan få jobb hos ham, så får jeg inntrykk av at denne legen på et eller annet vis forsøker å manipulere deg på en måte. Og av den grunn kan du heller ikke stole på ham. Ved at han skriver dårlige eller utydelige erklæringer så tvinges du til stadig flere timer hos ham, så ved å gjøre en dårlig jobb sørger han for at du må komme oftere og hyppigere til ham. Dette er alvorlig. Du kan ikke stole på ham! Jeg synes du bør kontakte Pasientombudet i morgen, og fortelle alt, og be om hjelp. Jeg synes også at du bør be om et nytt møte med saksbehandleren din på Nav, og være ærlig om hvordan legen har oppført seg, og at det er årsak til at du nå må finne en ny fastlege. Pasientombudet ville jeg bedt om råd og hjelp videre. Jeg ville diskutert med Pasientombudet om å klage på denne legen. Hvis du går inn på nettet og bytter lege nå, før utgangen av oktober, så kan du i praksis ha ny lege fra 1. november, hvis ny lege har ledige plasser. Hvis det er vanskelig å få ny fastlege der du bor, da ville jeg diskutert dette med Pasientombudet også, og så kontaktet kommunelegen og hørt om det er mulig å komme inn hos en annen lege likevel, siden din lege har opptrått så uprofesjonelt og upassende. Anonymkode: d82e8...06c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2021 #24 Skrevet 28. oktober 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg er enig i den som mente du bør kontakte Pasientombudet, HI. Din leges oppførsel er svært uprofesjonell, og faktisk ulovlig. Det er ikke ulovlig å gi en klem, men det er uvanlig i en pasient-lege-relasjon. Det kan være unntak i helt spesielle situasjoner, men da ville du også visst det. Nå gir han deg klemmer og han kysser deg på halsen (!). Da har han gått over en grense han ikke har lov til, og du KAN IKKE ha ham som lege!!! Når han vet du ikke har arbeidsevne, men likevel begynner å bable om at du kan få jobb hos ham, så får jeg inntrykk av at denne legen på et eller annet vis forsøker å manipulere deg på en måte. Og av den grunn kan du heller ikke stole på ham. Ved at han skriver dårlige eller utydelige erklæringer så tvinges du til stadig flere timer hos ham, så ved å gjøre en dårlig jobb sørger han for at du må komme oftere og hyppigere til ham. Dette er alvorlig. Du kan ikke stole på ham! Jeg synes du bør kontakte Pasientombudet i morgen, og fortelle alt, og be om hjelp. Jeg synes også at du bør be om et nytt møte med saksbehandleren din på Nav, og være ærlig om hvordan legen har oppført seg, og at det er årsak til at du nå må finne en ny fastlege. Pasientombudet ville jeg bedt om råd og hjelp videre. Jeg ville diskutert med Pasientombudet om å klage på denne legen. Hvis du går inn på nettet og bytter lege nå, før utgangen av oktober, så kan du i praksis ha ny lege fra 1. november, hvis ny lege har ledige plasser. Hvis det er vanskelig å få ny fastlege der du bor, da ville jeg diskutert dette med Pasientombudet også, og så kontaktet kommunelegen og hørt om det er mulig å komme inn hos en annen lege likevel, siden din lege har opptrått så uprofesjonelt og upassende. Anonymkode: d82e8...06c Har aldri sett det på denne måten før. Men det stemmer det du sier med at han vil ha meg hyppig til kontoret, og han vet nok at jeg vil bytte han ut når jeg har fått igjennom søknaden hos nav. Hm uff vanskelig situasjon. Ønsker ikke å ødelegge situasjon min, men tror dere jeg får avslag? Nav støtter jo min søknad? Skrev de? Føler for å ligge veldig lavt nå jeg. Anonymkode: 29c97...a0b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2021 #25 Skrevet 28. oktober 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Har aldri sett det på denne måten før. Men det stemmer det du sier med at han vil ha meg hyppig til kontoret, og han vet nok at jeg vil bytte han ut når jeg har fått igjennom søknaden hos nav. Hm uff vanskelig situasjon. Ønsker ikke å ødelegge situasjon min, men tror dere jeg får avslag? Nav støtter jo min søknad? Skrev de? Føler for å ligge veldig lavt nå jeg. Anonymkode: 29c97...a0b Ja, du kan fremdeles få avslag selv om saksbehandler sier at du skal søke, det er et annet kontor som behandler uføresøknaden. Anonymkode: 00be6...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå