Gå til innhold

Hei, kalendergaver til gutt 13 år ,tips ? 😃

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som har nokon lure tips om små gaver ? 

Anonymkode: 8a14d...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det blant annet ; tegneserier , bok, stressball, iqpuslespill , kinobillett , myke sokker, lue, vanter, boxer med julemotiv , sjokolade , blyanter, produkter til håret, julesokker , treningsklær etc. både ting han trenger og har behov for og ting kun fordi det er gøy . Dette i tillegg til godis, bakedag og jule konsert . ( det siste hvert år i kalenderen ) . Bestemor til barna slenger også alltid med noen flaxlodd . 

Skrevet

Jeg kjøper:

deodorant

Flakslodd

Brusflaske

Liten potetgullpose

Snop

Tannkost hvis han trenger

I år skal han få undertøy

I fjor kjøpte jeg nonstop til en, pepperkakehus til en og spiselig lim. (Har tre barn) så lagde vi pepperkakehus

Tyggispakke eller ei dropseske.

Anonymkode: 60685...108

Skrevet

Fidgettoys, deo, dusjsåpe, noe godis, tyggis, skrivesaker, penger ("gavekort" på vipps), julesokker. 

Anonymkode: a403c...7bc

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (30 minutter siden):

Her blir det blant annet ; tegneserier , bok, stressball, iqpuslespill , kinobillett , myke sokker, lue, vanter, boxer med julemotiv , sjokolade , blyanter, produkter til håret, julesokker , treningsklær etc. både ting han trenger og har behov for og ting kun fordi det er gøy . Dette i tillegg til godis, bakedag og jule konsert . ( det siste hvert år i kalenderen ) . Bestemor til barna slenger også alltid med noen flaxlodd . 

Takk for mange gode ideer 🙌

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Fidgettoys, deo, dusjsåpe, noe godis, tyggis, skrivesaker, penger ("gavekort" på vipps), julesokker. 

Anonymkode: a403c...7bc

Takk 😃

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg kjøper:

deodorant

Flakslodd

Brusflaske

Liten potetgullpose

Snop

Tannkost hvis han trenger

I år skal han få undertøy

I fjor kjøpte jeg nonstop til en, pepperkakehus til en og spiselig lim. (Har tre barn) så lagde vi pepperkakehus

Tyggispakke eller ei dropseske.

Anonymkode: 60685...108

Tusen takk for svar og gode tips 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...