Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #1 Skrevet 27. oktober 2021 Nokon som har nokon lure tips om små gaver ? Anonymkode: 8a14d...532
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Her blir det blant annet ; tegneserier , bok, stressball, iqpuslespill , kinobillett , myke sokker, lue, vanter, boxer med julemotiv , sjokolade , blyanter, produkter til håret, julesokker , treningsklær etc. både ting han trenger og har behov for og ting kun fordi det er gøy . Dette i tillegg til godis, bakedag og jule konsert . ( det siste hvert år i kalenderen ) . Bestemor til barna slenger også alltid med noen flaxlodd .
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg kjøper: deodorant Flakslodd Brusflaske Liten potetgullpose Snop Tannkost hvis han trenger I år skal han få undertøy I fjor kjøpte jeg nonstop til en, pepperkakehus til en og spiselig lim. (Har tre barn) så lagde vi pepperkakehus Tyggispakke eller ei dropseske. Anonymkode: 60685...108
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Fidgettoys, deo, dusjsåpe, noe godis, tyggis, skrivesaker, penger ("gavekort" på vipps), julesokker. Anonymkode: a403c...7bc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (30 minutter siden): Her blir det blant annet ; tegneserier , bok, stressball, iqpuslespill , kinobillett , myke sokker, lue, vanter, boxer med julemotiv , sjokolade , blyanter, produkter til håret, julesokker , treningsklær etc. både ting han trenger og har behov for og ting kun fordi det er gøy . Dette i tillegg til godis, bakedag og jule konsert . ( det siste hvert år i kalenderen ) . Bestemor til barna slenger også alltid med noen flaxlodd . Takk for mange gode ideer 🙌 Anonymkode: 8a14d...532
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #6 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Fidgettoys, deo, dusjsåpe, noe godis, tyggis, skrivesaker, penger ("gavekort" på vipps), julesokker. Anonymkode: a403c...7bc Takk 😃 Anonymkode: 8a14d...532
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg kjøper: deodorant Flakslodd Brusflaske Liten potetgullpose Snop Tannkost hvis han trenger I år skal han få undertøy I fjor kjøpte jeg nonstop til en, pepperkakehus til en og spiselig lim. (Har tre barn) så lagde vi pepperkakehus Tyggispakke eller ei dropseske. Anonymkode: 60685...108 Tusen takk for svar og gode tips Anonymkode: 8a14d...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå