Gå til innhold

Konfirmasjon :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arrangerer konfirmasjon om 3 uker. Nå er Koronasmitten kraftig på vei opp igjen, og i tillegg vil serveringsstedet nå ha mye mer for maten enn tidligere forespeilet. 

Vi har ikke plass her hjemme og jeg har fra før av brukt mange timer på research for å finne egnet restaurant som hadde ledig kapasitet (sånn midt i julebordsesong-starten i tillegg), har god og ikke for dyr mat, og der gjestene ikke må gå i trapper. Absolutt alle velhus og bydelshus er opptatt for lengst (har ringt samtlige, de eneste med plass ville ha 7000 for lokalet)

Får mest bare lyst til å legge meg ned og grine...

Anonymkode: d2f27...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har du en skriftlig avtale for pris på maten? Da kan de jo ikke endre. 

Anonymkode: 6af4f...909

Gjest KenCreek
Skrevet

Da må du bare rette deg opp i ryggen og kjøre på. Det får bare gå på ett vis.  Det blir som det blir, og det går nok helt sikkert bra :) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Arrangerer konfirmasjon om 3 uker. Nå er Koronasmitten kraftig på vei opp igjen, og i tillegg vil serveringsstedet nå ha mye mer for maten enn tidligere forespeilet. 

Vi har ikke plass her hjemme og jeg har fra før av brukt mange timer på research for å finne egnet restaurant som hadde ledig kapasitet (sånn midt i julebordsesong-starten i tillegg), har god og ikke for dyr mat, og der gjestene ikke må gå i trapper. Absolutt alle velhus og bydelshus er opptatt for lengst (har ringt samtlige, de eneste med plass ville ha 7000 for lokalet)

Får mest bare lyst til å legge meg ned og grine...

Anonymkode: d2f27...8d2

Hvor mange gjester skal du ha da?

Hvis restauranten skal ha 500 kr pr kuvert så er det 15 000 ved 30 gjester. i tillegg kommer drikke og kaffe.

7000 for et lokale hvor du kan ha med alt av mat og drikke selv er da ikke nødvendigvis så dyrt.....

Anonymkode: d9981...45d

Skrevet

Ha det hjemme eller hør med besteforeldre, søsken eller venner om å få ha det hos dem om du selv ikke har plass. Det er en del arbeid, men billig.

Anonymkode: 4d603...2f3

Skrevet

Har du reservert sted og tid på ett spisested? Hva ble du forespeilet og hva vil de ha nå? Om du har booket spisestedet med en avtalt pris, kan de ikke endre på dette. Men, om de har sagt blir nok ca 400,- per person og de nå sier at det blir 455,- er nok det innafor ca prisen. 

Jeg ville tatt en prat med spisestedet igjen og sagt at en avtale er en avtale og du ønsker å beholde reservasjonen (om du har det). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...