Gå til innhold

Jeg trenger barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene om omsorgen for flere barn, har lite nettverk. Familien stiller opp, men de ønsker ikke å passe barna når jeg skal noe de ikke er enig i. Det irriterer meg. Jeg kan ikke si noe på det heller fordi de stiller mye opp ellers. Hva ville du gjort? 

Anonymkode: 5b564...7f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva de ikke er enige i, om det er nødvendig jobb eller skole, bryllupet til min beste venninne eller liknende ville jeg ansatt en barnevakt, men hvis det var ting som trening eller ut med venner hadde jeg droppetvdet og tatt det hjemme.

Anonymkode: a0955...50b

Skrevet

Da må du betale noen da. Kan jo ikke tvinge familie til å passe unger. 
Ellers så må du lyve om hva du skal da. 

Anonymkode: 17ee9...df9

Skrevet

Jeg har uansett en barnevakt jeg betaler. Vil ikke være avhengig av familie sånn, det skal være hyggelige relasjoner med dem. 

Skrevet
Optatium skrev (Akkurat nå):

Jeg har uansett en barnevakt jeg betaler. Vil ikke være avhengig av familie sånn, det skal være hyggelige relasjoner med dem. 

Hvor finner man sånne? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det kommer an på hva de ikke er enige i, om det er nødvendig jobb eller skole, bryllupet til min beste venninne eller liknende ville jeg ansatt en barnevakt, men hvis det var ting som trening eller ut med venner hadde jeg droppetvdet og tatt det hjemme.

Tatt hva hjemme?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvor finner man sånne? 

Er flere barnevaktsider på facebook. Eller du kan prøve siden sitly.no , det er barnevaktside.

Anonymkode: 2fce7...f00

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er alene om omsorgen for flere barn, har lite nettverk. Familien stiller opp, men de ønsker ikke å passe barna når jeg skal noe de ikke er enig i. Det irriterer meg. Jeg kan ikke si noe på det heller fordi de stiller mye opp ellers. Hva ville du gjort? 

Jeg ville jo skaffet en skoleungdom som kan sitte barnevakt. Men hvor mye barnevakt trenger du egentlig, om familien allerede stiller mye opp?

Anonymkode: a1952...a9b

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Tatt hva hjemme?

Hun skriver jo det. Trening og venninnekvelder. 

Jeg ville hengt opp lapp ved en vgs el.

Anonymkode: 2d507...43b

Skrevet

Hva er det du skal som familien "ikke er enige i"?

Anonymkode: d3db7...99d

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Tatt hva hjemme?

Trening og samvær med venner.

Skrevet

Om du har mange barn og de allerede stiller opp mye er det da helt innenfor å si at de ikke orker å stille opp når det er ting du ikke må

Anonymkode: ccc26...e90

Skrevet

Det irriterer deg at familien din ikke vil være barnevakt fordi du vil trene og henge med venner? Irriterer deg, faktisk? Jeg blir faktisk litt flau på dine vegne over en slik utakknemlighet. Barna er dine og ditt ansvar, selvfølgelig skal du ikke dumpe dem over på familien for sånt. Du kan trene hjemme, invitere venner hjem til deg eller skaffe ekstern barnevakt som du betaler, f.eks. en ungdom fra vgs.

Anonymkode: 2d507...43b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du finner deg noen andre barnevakter. Det går ikke an å være så utakknemlig.

Anonymkode: 1eb22...a06

Skrevet

Rødhette hvis du bor I Oslo 

Anonymkode: 84f09...989

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Hvor finner man sånne? 

Jeg la ut en annonse på en lokal kjøp og salg gruppe på Facebook 🤷‍♀️🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...