Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Skrevet 26. oktober 2021 Er dere fornøyde? Har lyst til å bytte ut min iphone xs max med den nye modellen. Ps dere som ikke liker Iphone ikke gidd å bruke tiden deres på å svare her. Anonymkode: 06f89...ecb
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Mannen min bytter fra iPhone Xs til iPhone 13 Pro nylig. Han er kjempefornøyd!! Han har vist meg mange ting og jeg har prøvd kameraene og de mye funksjonene. Veldig bra Selv har jeg en søt liten iPhone 12 mini, så den har jeg tenkt å beholde en god stund til. Men jeg ble positivt overrasket over størrelsen på 13 pro. Skjermen er stor og fin, men telefonen føles likevel ikke for stor! Den er dyr, men du blir nok veldig fornøyd Anonymkode: fe24c...347
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg gikk nettopp fra iPhone 8 til 13 pro Max. Er veldig fornøyd. Kameraet er veldig bra feks og stor forbedring fra den jeg hadde før. Men jeg har ikke helt vendt meg til størrelsen enda. Den er stor å ha i lommen. Angrer kanskje litt på at jeg ikke kjøpte 13 pro. Anonymkode: 582d2...6b8
Hengebukksvinet Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg har også 13 Pro. Elsker den😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå