*Miss Marple* Skrevet 26. oktober 2021 #26 Skrevet 26. oktober 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Han kom inn. Greit nok at du ville gjort noe annet, men det kan ikke endres nå uansett hva du mener. Anonymkode: 29d5d...240 Du spør om du skal gi beskjed til foreldrene i ettertid? Om jeg hadde fått vite at noen hadde satt av min berusede 16 åring og regnet med at andre tok ansvar hadde jeg blitt ganske klar i min tilbakemelding. Da hadde det ikke hjulpet all verdens å få beskjed i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2021 #27 Skrevet 26. oktober 2021 *Miss Marple* skrev (1 minutt siden): Du spør om du skal gi beskjed til foreldrene i ettertid? Om jeg hadde fått vite at noen hadde satt av min berusede 16 åring og regnet med at andre tok ansvar hadde jeg blitt ganske klar i min tilbakemelding. Da hadde det ikke hjulpet all verdens å få beskjed i ettertid. Hvis du ville at noen skulle passe på tenåringen din hadde det kanskje vært en idee å stille som sjåfør selv? Men svaret ditt er jo greit. Du ville ikke ønske beskjed i ettertid. Anonymkode: 29d5d...240
*Miss Marple* Skrevet 26. oktober 2021 #28 Skrevet 26. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du ville at noen skulle passe på tenåringen din hadde det kanskje vært en idee å stille som sjåfør selv? Men svaret ditt er jo greit. Du ville ikke ønske beskjed i ettertid. Anonymkode: 29d5d...240 Jeg svarer på din problemstilling, hva jeg gjør eller ikke gjør er ikke relevant for diskusjonen. Jeg ville gjerne fått vite om mitt mindreårige barn var full, men jeg hadde reagert kraftig på at en voksen bare hadde sluppet henne av og overlatt henne til andre. Det er mitt svar til ditt spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2021 #29 Skrevet 26. oktober 2021 *Miss Marple* skrev (4 minutter siden): Jeg svarer på din problemstilling, hva jeg gjør eller ikke gjør er ikke relevant for diskusjonen. Jeg ville gjerne fått vite om mitt mindreårige barn var full, men jeg hadde reagert kraftig på at en voksen bare hadde sluppet henne av og overlatt henne til andre. Det er mitt svar til ditt spørsmål. I og med hun ikke vet hvem han er engang, så har opplagt ikke foreldrene sjekket på forhånd hvem som kjører de dit de skal. Jeg ville vært utrolig flau hvis det var min ungdom som først ble full og deretter ble kjørt dit de skulle den kvelden av noen andre, mens jeg var intetanende ett annet sted. Har jeg ungdom på fest, sjekker jeg alltid med de som skal kjøre hvis ikke jeg kjører selv, da er terskelen mye lavere for å ta kontakt om noe som dette skulle skje. Å gi de som faktisk møter opp og henter ungdommen krass tilbakemelding er jo oppskriften på å gi selv selv sjåføretappene fremover. Anonymkode: 688bf...b53
*Miss Marple* Skrevet 26. oktober 2021 #30 Skrevet 26. oktober 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): I og med hun ikke vet hvem han er engang, så har opplagt ikke foreldrene sjekket på forhånd hvem som kjører de dit de skal. Jeg ville vært utrolig flau hvis det var min ungdom som først ble full og deretter ble kjørt dit de skulle den kvelden av noen andre, mens jeg var intetanende ett annet sted. Har jeg ungdom på fest, sjekker jeg alltid med de som skal kjøre hvis ikke jeg kjører selv, da er terskelen mye lavere for å ta kontakt om noe som dette skulle skje. Å gi de som faktisk møter opp og henter ungdommen krass tilbakemelding er jo oppskriften på å gi selv selv sjåføretappene fremover. Anonymkode: 688bf...b53 Det er jo en ganske annen diskusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå