Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Tusen takk for selvhjelp videoene jeg fikk tips om her, har startet med å følge det programmet MEN. I mellomtiden... folk har begynt å unngå meg på jobb. Det er så slitsomt. Hva gjør jeg egentlig? Har lyst å isolere meg. Men er vanskelig... har et voldsomt tankekjør. Føler at folk skjønner hva jeg tenker.... Anonymkode: 5287f...1ae
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Skrevet 26. oktober 2021 Hvis du er begynt å «føle at folk skjønner hva du tenker» så har du mer enn bare angst, altså. Da har du til dels alvorlige vrangforestillinger og bør søke hjelp straks! Anonymkode: 419fd...7bb
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Skrevet 26. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvis du er begynt å «føle at folk skjønner hva du tenker» så har du mer enn bare angst, altså. Da har du til dels alvorlige vrangforestillinger og bør søke hjelp straks! Anonymkode: 419fd...7bb Nei. De vet jo ikke hva jeg tenker. Men de merker at jeg er ukonsentrert og det ligger i luften. Jeg har søkt hjelp. Det er så utmattende. Solskinnshistorie noen? Anonymkode: 5287f...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå