Gå til innhold

Om man får et behov beroligende tabletter en periode, får man aldri Valium som "førstegangspasient"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke preparater er det vanlig å prøve ut før Valium er aktuelt? Og stemmer det at Sobril har noe svakere virkning?

Anonymkode: ae2a3...59b

Fortsetter under...

Skrevet

Nei det håper jeg virkelig ikke. Jeg ba om sobril og fikk det. Har og fått zopiklone til å sove på, og det var så heavy at det nesten var i grenseland for hva jeg tenker var forsvarlig. Sobril er svakere enn valium ja. Hvorfor tenker du at du bør ha vival første gang?

Anonymkode: c9582...d9a

Skrevet

Jeg ble «gal» over natten for noen år siden. Fikk en pakke valium 2 MG og det bar utrolig digg. Når den pakka ble tom fikk jeg ikke mer. Men fy flate for en rus. Det er som å sveve på en rosa sky. Fikk zoloft også og brukte det i 3 mnd. Har vært helt frisk etterpå. Gud veit hva som skjedde🤷‍♀️

Anonymkode: 3dfbe...34c

Skrevet

Jeg fikk vival😅

Anonymkode: 909ec...b23

Skrevet

Fikk også vival til å begynne med.  Likte aldri å bruke det, så har gått over til sobril. Synes de fungerer greit for meg.  

Bruker også Zolpidem for å sove. Det er de eneste som har fungert for meg. Tar dem, sover 8 timer, våkner og er i fin form. Alle andre jeg har prøvd ble jeg helt vrak av dagen etter. 

Anonymkode: 5087e...848

Skrevet

Jeg tar zopiclone 5 mg en gang i uka for å få en ordentlig god natt søvn. Sliter med utbrenthet. Dagen derpå er den beste dagen i uka energimessig. Ingen hangover. 

Anonymkode: c01f5...4fc

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...