Gå til innhold

Om man får et behov beroligende tabletter en periode, får man aldri Valium som "førstegangspasient"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det håper jeg virkelig ikke. Jeg ba om sobril og fikk det. Har og fått zopiklone til å sove på, og det var så heavy at det nesten var i grenseland for hva jeg tenker var forsvarlig. Sobril er svakere enn valium ja. Hvorfor tenker du at du bør ha vival første gang?

Anonymkode: c9582...d9a

Jeg ble «gal» over natten for noen år siden. Fikk en pakke valium 2 MG og det bar utrolig digg. Når den pakka ble tom fikk jeg ikke mer. Men fy flate for en rus. Det er som å sveve på en rosa sky. Fikk zoloft også og brukte det i 3 mnd. Har vært helt frisk etterpå. Gud veit hva som skjedde🤷‍♀️

Anonymkode: 3dfbe...34c

Fikk også vival til å begynne med.  Likte aldri å bruke det, så har gått over til sobril. Synes de fungerer greit for meg.  

Bruker også Zolpidem for å sove. Det er de eneste som har fungert for meg. Tar dem, sover 8 timer, våkner og er i fin form. Alle andre jeg har prøvd ble jeg helt vrak av dagen etter. 

Anonymkode: 5087e...848

Jeg tar zopiclone 5 mg en gang i uka for å få en ordentlig god natt søvn. Sliter med utbrenthet. Dagen derpå er den beste dagen i uka energimessig. Ingen hangover. 

Anonymkode: c01f5...4fc

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...