Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Noen som har noen idéer til noe morsomt og ikke så dyrt? De er 17 og 19 år og har selv sagt at de gjerne vil ha sokker og litt godis, men det hadde vært gøy med noe annet også. Ikke deo, hårgel ol. Begge er gaming-typer hvis det hjelper. Anonymkode: 8c5bb...266
KellyTaylor Skrevet 25. oktober 2021 #2 Skrevet 25. oktober 2021 Monster? Gavekort kino, spotify, visakort til kjøp av spill ( slike som selges i kassa på Meny)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Vi har også to tenåringsgutter. Og i kalenderen blir det mest boksere, sokker og snop. Synest det er vanskelig å finne på noe annet som ikke bare er dill. Var enklere når de var mindre😆. Men de får gjerne noen julesokker feks. Så ikke det bare blir vanlige sokker. I fjor fikk de juleslips. Han ene har fått gavekort til spill noen dager. Før gikk det an å kjøpe gavekort på 50 kr på gamestop. Men nå er ikke den butikken her lenger så vet ikke om det fortsatt går. Anonymkode: 6a74d...5c2
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 De har en del morsomme sokker på 3 for 2, herreavdelingen på HM. Jeg har bestilt noen derfra. Griseflax, koster 10 kr stk. Tyggispakker. Dropspakker Små sjokolader, jeg pleier kjøpe noen nissesjokolader fra Freia for de er så gode. Selges i pakker med flere så de deles opp på flere dager. Gavekort på lunsj, da vipser jeg de litt penger til kantina på skolen de dagene. Votter/vanter. Jeg peier ha en snittpris på 15-20 kr pr gave, kalenderen skal ikke koste flere tusen kroner synes jeg. Gavekort på kino osv får de gjerne i julegave fra tanter osv så det gir jeg ikke i kalenderen. Anonymkode: 443f5...142
the amazing spidermamma Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 Sjekk coolstuff.no og outland.no. Mye rart, men kanskje noe som passer også? Men kanskje vanskelig å holde seg innenfor budsjettet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #7 Skrevet 25. oktober 2021 Refleks, nudler, pepperkaker, pepperkakeformer med morsom form, lokal øl, sløyfe eller slips, tannbørste. Anonymkode: 3a98c...2ef
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Tusen takk for mange godt tips! HI Anonymkode: 8c5bb...266
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 Kakaopose og mini marshmallows reflekser lommelykt hårgele deodorant ny tannbørste og tannkrem dusjsåpe chips kjøkkenutstyr til de flytter ut, feks potetskreller, eggedeler, skarp kniv ol bøker eller blader de liker buff eller ny lue Anonymkode: 3809b...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå