Gå til innhold

Hva slags type menn liker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg kan like mye forskjellig, det viktigste er selvfølgelig personlighet og utstråling. Jeg er en stor dame, og dessverre ikke trygg nok på meg selv til å velge en som er lavere enn meg. Akkurat nå er jeg betatt av en på nærmere 2 meter, uten at det betyr at alle må være det. 

Anonymkode: 1d8fd...c73

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Høye (rundt 190kr, mørkt hår og helst brune øyne. Har en forkjærlighet for mørke trekk. Lys i huden, men typen som blir lett solbrun. Liker at de har brede skuldre, og er handy. To-tre dagers skjegg er også fint.

Anonymkode: a796c...9c7

190 kr? Som i minimum timelønn, eller hva de legger igjen i tips? 😂😂

Anonymkode: 2d6dc...b42

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Hahaha, kr faktisk. Der var nok hjernen i dvalemodus 😅. 190kr i timeslange ig tips var litt lite, så det var nok cm her ja😉

Anonymkode: a796c...9c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Noe sier meg at det hjelper lite å være 190 cm dersom han er blakk. Freudian slip 😄.

Anonymkode: 7f679...a0d

Skrevet
On 10/24/2021 at 4:46 PM, Anonym bruker said:

Liker dere hårløse menn, dvs glattbarbert ansikt og kropp. 

Eller menn med skjegg og hår på brystet? 

Anonymkode: added...a36

ingen av de delene egentlig :)

drømmemannen er høy, lyst, øyefarge er det samme, litt muskler og stor der nede :)

Anonymkode: 5ba06...0a0

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Kan jeg stille et spørsmål: Blir dere tiltrukket av menn på avstand, type ser en mann på fest og tenker "Han var kjekk!"? Jeg spør fordi jeg ikke gjør det, og lurer på om det er vanlig. Jeg blir ikke interessert i menn, med mindre vi både får personlig kjemi og jeg får inntrykk av at han etterstreber meg/vil ha meg. Dvs må bli kjent først, og selv da skal det litt til. Utseende spiller ikke all verdens rolle, selv om det er en del av helheten. Det har ikke vært noe problem altså, og jeg er godt gift, men lurer på om dette er vanlig. 

Anonymkode: 85179...b08

Ja! Og det er ofte ikke de man tenker på som kjekkasene. Men en helt vanlig mann med trekk eller utseende jeg av en eller annen grunn tiltrekkes av. 

Anonymkode: 26900...fbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Kan jeg stille et spørsmål: Blir dere tiltrukket av menn på avstand, type ser en mann på fest og tenker "Han var kjekk!"? Jeg spør fordi jeg ikke gjør det, og lurer på om det er vanlig. Jeg blir ikke interessert i menn, med mindre vi både får personlig kjemi og jeg får inntrykk av at han etterstreber meg/vil ha meg. Dvs må bli kjent først, og selv da skal det litt til. Utseende spiller ikke all verdens rolle, selv om det er en del av helheten. Det har ikke vært noe problem altså, og jeg er godt gift, men lurer på om dette er vanlig. 

Anonymkode: 85179...b08

Veldig sjelden det ev. skjer, men det hender jo jeg ser en mann som jeg tenker kanskje kan være interessant. Men da er det ikke utseendet i seg selv som tiltrekker, det er "hele pakka" han viser utad, øynenes uttrykk, måte å smile på, måte å snakke med andre på (viser at han er fokusert på de/det han snakker med/om), at han inkluderer andre, hans kroppsholdning og måte å bevege seg, stemmebruk osv. En mann som isolert sett kan ha et utrolig flott utseende, han kan være helt uinteressant og til og med virke frastøtende, hvis han har en måte å være på som gjør at han "stryker" på de tingene jeg nevnte, f.eks. en som tydelig er høy på seg selv, som ser ned på andre, som himler med øynene og gjør narr av andre, som klår på damer som tydelig ikke ønsker det osv.

Om jeg blir mer tiltrukket av den første, det kommer jo an på hvilket inntrykk jeg får av ham etter at vi har begynt å bli litt kjent.

Anonymkode: 23a95...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...