Gå til innhold

Hva slags type menn liker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere hårløse menn, dvs glattbarbert ansikt og kropp. 

Eller menn med skjegg og hår på brystet? 

Anonymkode: added...a36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene

Anonymkode: be08c...ca7

Skrevet

Litt hår skal de ha synes jeg, men det er uansett av underordnet betydning. Jeg liker menn som av utseende er brede over skuldrene og høyere enn meg selv, gjerne litt bamsete, og ellers som har mye humor, er intelligent og belest og har samme verdier som meg selv.

Anonymkode: e22f7...4c6

Skrevet

Jeg har en greie for smarte menn. Så utseende på de jeg har vært sammen med, varierer veldig. Men smarte har de alle vært.

Anonymkode: 6821c...854

Skrevet

De må være inteligente, ha en tør humor, være gavmilde og helst være ganske innadvente. Jeg liker at de har egne interesser og gjerne er litt nerdete. Desuten må de være lite forfengelige.

Anonymkode: 944e4...ff8

Skrevet

Snille. Ekte. Lojal. Bred skuldret. Høyere enn meg. Glimt i øyet

Anonymkode: 173f2...04a

Skrevet

Jeg liker menn, jeg. Sånn rent generelt. 

Anonymkode: 86976...a03

Skrevet

Høye, brede skuldre, syntes v-rygg og litt store armer er supersexy. Liker at de er litt mandige, litt hårete, litt mystiske, men pratsomme. Fine øyne og smil og god humor. Må ikke ta seg selv høytidelig, være smart og ha sosiale antenner. Min mann har mesteparten av disse kvalitetene, men savner noe!

Anonymkode: 3c826...498

Skrevet

Jeg liker dem både med og uten hår 😊

Anonymkode: 31a72...566

Skrevet

Når det gjelder ditt spm om hår, så liker jeg at kroppshår får være som det er- uansett hva som er utgangspunktet. Jeg liker ikke helskjegg, men noen stubber eller skinnskjegg kan være sexy.

For øvrig blir jeg tiltrukket til menn som er intelligente, trygge på seg selv, har en fin, dyp stemme, sterke armer, er samfunnsbevisste og lite materialistiske. Akkurat som min mann 🥰

Anonymkode: 1f9cb...f49

Skrevet

Hårløst er griseekkelt.

Ellers må de ha fysisk styrke og minst fem år høyere utdanning.

Anonymkode: ed6ba...eda

Skrevet

Liker ikke bart og liker ikke skjegg.

Anonymkode: 8f24e...da6

Skrevet

Det er så godt som uvesentlig. Har vært med menn med og uten hår, både her og der. Høyere, lavere. Med og uten høyere utdannelse. Mer og mindre status.

Dette er uvesentlig så lenge det er en mann som er intelligent, oppegående, engasjert, omsorgsfull, som har empati for andre, som har en indre drivkraft, som har respekt for andre og seg selv, som har humor og selvironi.

Anonymkode: 23a95...6cd

Skrevet

Morsomme menn.

Det med hårvekst er uviktig, jeg liker både skalla, skjeggete, glattbarberte, folk uten hår på brystet og folk med pels over hele skrotten.

Anonymkode: bbcfc...5fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Når det gjelder ditt spm om hår, så liker jeg at kroppshår får være som det er- uansett hva som er utgangspunktet. Jeg liker ikke helskjegg, men noen stubber eller skinnskjegg kan være sexy.

Skinnskjegg??

Skrevet

Når går jeg ikke etter bare menn med skjegg, eller bare menn som er hårløse. 😂

Det hadde vært veldig rart. 

Personlighet, kjemi og tiltrekning er jo det som avgjør. 

Har vært sammen med menn med rødt hår, blondt hår, mørkt hår, skalla, mye skjegg og glattbarbert både her og der. 

Anonymkode: 6b141...3aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Skinnskjegg??

Ja, det liker jeg. Vi har sikkert ikke samme smak, da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, det liker jeg. Vi har sikkert ikke samme smak, da.

Hun ville påpeke at det heter kinnskjegg, ikke skinnskjegg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun ville påpeke at det heter kinnskjegg, ikke skinnskjegg. 

Hm, det ha jeg faktisk ikke tenkt over før, trodde faktisk oppriktig det viste til "skinn", men innser jo nå at det er helt ulogisk 😂. Takk!

Skrevet

Humor, humor, humor. Menn med sarkastisk humor og som tør å være annerledes. Mannen gikk feks Halloween utkledd som scary ballerina. At han tør å gå med leppestift og strutteskjørt digger jeg. 
Ellers liker jeg litt hår på mage og bryst, det er maskulint. 

Anonymkode: a25de...ebd

Skrevet

Kan jeg stille et spørsmål: Blir dere tiltrukket av menn på avstand, type ser en mann på fest og tenker "Han var kjekk!"? Jeg spør fordi jeg ikke gjør det, og lurer på om det er vanlig. Jeg blir ikke interessert i menn, med mindre vi både får personlig kjemi og jeg får inntrykk av at han etterstreber meg/vil ha meg. Dvs må bli kjent først, og selv da skal det litt til. Utseende spiller ikke all verdens rolle, selv om det er en del av helheten. Det har ikke vært noe problem altså, og jeg er godt gift, men lurer på om dette er vanlig. 

Anonymkode: 85179...b08

Skrevet

av utseende og kun det, så liker jeg at de er høyere enn meg og bredskuldra. Gjerne litt bamsekropp, samtidig litt veltrent. Store overarmer syns jeg er sexy. 

Men, jeg liker de som byr på seg selv. De som får meg til å le. Utadvendte menn som "tar" rommet, men ikke for mye. De som er enkle å snakke med og som har samme humor som meg

Anonymkode: 8c6b5...cdc

Skrevet

Høye (rundt 190kr, mørkt hår og helst brune øyne. Har en forkjærlighet for mørke trekk. Lys i huden, men typen som blir lett solbrun. Liker at de har brede skuldre, og er handy. To-tre dagers skjegg er også fint.

Anonymkode: a796c...9c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan jeg stille et spørsmål: Blir dere tiltrukket av menn på avstand, type ser en mann på fest og tenker "Han var kjekk!"? Jeg spør fordi jeg ikke gjør det, og lurer på om det er vanlig. Jeg blir ikke interessert i menn, med mindre vi både får personlig kjemi og jeg får inntrykk av at han etterstreber meg/vil ha meg. Dvs må bli kjent først, og selv da skal det litt til. Utseende spiller ikke all verdens rolle, selv om det er en del av helheten. Det har ikke vært noe problem altså, og jeg er godt gift, men lurer på om dette er vanlig. 

Anonymkode: 85179...b08

Nei. Ikke nå lengre. Da jeg var ung kunne det skje, nå er jeg egentlig ganske blind for kun vakkert utseende. 

Anonymkode: a25de...ebd

Skrevet

Jeg liker mannen min. Han er høy, ganske mørk, mye skjegg, mye muskler og mye dårlig humor. Det passer meg. Vi har alltid noe å prate om og ler mye. 

Anonymkode: 2d6dc...b42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...