Gå til innhold

Synes dere det er innafor med en lat søndag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke gjort noe spesielt. Laget frokost/lunsj. Sett reprise av Skal vi danse og Stjernekamp. Og laget middag. Godt med søndag! 

Anonymkode: 7d3fb...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Her satt ungen i boxer helt til vi skulle bort til mamma på middag. Vi sløva hele dagen på sofaen med Mario på wii, film og godis. 

Middag hos mamma og fikk brått barnefri, da ungen ville sove der. Så nå er jeg tilbake på sofaen og skal sette på en film. Digger late helgedager! 

Anonymkode: 180e3...64f

Skrevet

Det er jo slik søndager skal være da 🤭

Anonymkode: f8fe5...35a

Skrevet

Innafor i forhold til hva?

Anonymkode: 2ab14...849

Skrevet

Her inne er det sannsynligvis barnevernssak, for man skal selvfølgelig bestige noen topper helst før klokken 09 om morgenen, samtidig som man har høstgryten klar for å servere hele nabolaget mens man står for underholdning og søndagsaktiviteter. Vær er selvsagt aldri noen som helst hindring

…men i det virkelige liv er det selvfølgelig lov med sløve søndager. Man bør ikke ha fullt kjør hvert eneste minutt av hver eneste dag. Det er jaggu ikke rart andelen deprimerte barn og unge øker med det presset som skapes og hvor det aldri er lov å slappe av en dag uten å bli ansett som lat.

Det var nesten bedre under pandemien, da ble tempoet påtvunget roligere og trivselen var enormt mye større enn når man er fastlåst i hamsterhjulet for å kunne henge med på livet.

Anonymkode: c856d...a2c

Skrevet

Vi har nesten bare late søndager 😊 Da barna var små og proppfulle av energi var det litt annerledes, men med bare ungdommer i hus tar vi det godt med ro de fleste helger.

Anonymkode: ea604...b40

Skrevet

Mandag - fredag er jobb, skole, barnehage, lekser, eventuelle aktiviteter +++
Helgen er til for å slappe av dersom man kan, noen slapper av med tur i skogen, andre med late dager hjemme.

Selvfølgelig er det innenfor :)

Anonymkode: dca1f...3d3

Skrevet

Alle søndager er late her. Jeg tok minste med på en skogstur, fordi hun ikke underholder seg seg selv. Eldste har ikke forlatt huset. 

Det blir ofte til at alle intensjoner om å "finne på noe" renner ut i sanden. Og det plager meg ikke.

Anonymkode: 956e6...31e

Skrevet

Alle trenger minst en lat dag per uke. Hvilken dag det er bestemmer man vel selv. Jeg har hatt lat lørdag og søndag selv om været har vært bra

Anonymkode: a5e45...e8a

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle ikke det være innafor?

Anonymkode: bf90c...687

Skrevet

Lat dag her i huset også. Jeg har tatt litt klesvask, oppvaskmaskin osv men for meg en det en lat søndag for jeg har puslet rundt med det jeg vil. En unge har vært litt ut og inn her. Hun har en lat søndag, som for henne betyr å kunne gjøre akkurat det hun vil når hun vil. Hun har vært og trent i to timer idag og nå er hun ute med venner, forsvant ut døra i pysjbuksa ista. 
Storesøster ligger på sofaen kos kompisen og tar livet helt med ro. 

At det er en lat søndag betyr ikke at vi bare ligger på sofaen, for oss betyr det st vi gjør skkurat det vi vil, når vi vil. Jeg kunne kalt det en lat søndag om jeg hadde malt en vegg eller stsblet ved, da hadde det bare vært pga st jeg hadde lyst og ikke måtte gjøre det. Slik som min datter somhar trent idag, hun gjorde det kun for at hun hadde lyst. 

Anonymkode: 6f1d3...5bd

Skrevet

Vi gjør aldri noe på søndagen. Så selvfølgelig er det greit. 

Anonymkode: a3017...60c

Skrevet

Jeg elsker late søndager, det går jo i hundreoghelvete ellers. Hva er galt med late søndager? 

Anonymkode: e6f32...302

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...