Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #101 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg tenkte at jeg skulle gi butikken en sjanse for å se om jeg var grodd fast i fordommene mine, og tok turen innom i går. Nå var jeg nok litt uheldig med valg av tidspunkt for butikken var et salig kaos og blanding av Halloween og jul, men du verden så mye RÆL! Snop og merkevarer er selvsagt helt ok, men ellers! Det var bling og ting til engangsbruk over hele fjøla, og det som så ut til å være kvalitet var jammen ikke billigere enn andre steder. Så beklager, mitt inntrykk av at det er en butikk for dårlig kvalitet består. Jeg kom ut med fire stearinlys, fargen var fin så får vi se hvordan de brenner. Anonymkode: 21123...af9
prekæs Skrevet 27. oktober 2021 #102 Skrevet 27. oktober 2021 Tror ikke Nille er skapt med tanke på at man skal kjøpe design der altså. Butikken i seg selv dekker et behov og ingen som påstår hvor mye ræl det er der, har på noen måte oppfunnet kruttet. Så viser det seg likevel at mange har behov for slike butikker. Man får det man får, ser det man ser. Det har blitt litt slik at enkelte butikker er det status å hevde man har produkter fra. Der samles massene og ender opp med helt like statusprodukter, de tross alt har kjøpt i "riktig" butikk.
amandine Skrevet 27. oktober 2021 #103 Skrevet 27. oktober 2021 prekæs skrev (13 minutter siden): Tror ikke Nille er skapt med tanke på at man skal kjøpe design der altså. Butikken i seg selv dekker et behov og ingen som påstår hvor mye ræl det er der, har på noen måte oppfunnet kruttet. Så viser det seg likevel at mange har behov for slike butikker. Man får det man får, ser det man ser. Det har blitt litt slik at enkelte butikker er det status å hevde man har produkter fra. Der samles massene og ender opp med helt like statusprodukter, de tross alt har kjøpt i "riktig" butikk. Nille er selvfølgelig ikke den eneste butikken jeg ikke handler i. Jeg vil ikke ha stæsj med Riviera Maison på heller, jeg altså. Det stiller jevnt i min ræl-kategori.
prekæs Skrevet 27. oktober 2021 #104 Skrevet 27. oktober 2021 amandine skrev (2 minutter siden): Nille er selvfølgelig ikke den eneste butikken jeg ikke handler i. Jeg vil ikke ha stæsj med Riviera Maison på heller, jeg altså. Det stiller jevnt i min ræl-kategori. Ja, det er nettopp det. Men i disse såkalt eksklusive butikkene er rælet mer innafor
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #105 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 25.10.2021 den 21.24): Jeg bor på Bygdøy, her er det ikke mange som handler på Nille altså 😂 Anonymkode: dc328...3b9 Og det er vel akkurat demografien som omtales i et innlegg. Ikke søkkrike, men med mer penger enn gjennomsnittet og som tror prisen på klokken og podens vinterdress er avgjørende for hva andre tenker. Man handler heller i den dyre interiørbutikken i Skovveien og tror glassene der er mer solide enn de på Nille. Verden vil bedras. Din kommentar gjør meg altså så sjeleglad for at jeg ikke bor på Bygdøy. Anonymkode: 33894...4c6
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #106 Skrevet 27. oktober 2021 MammantilNurket skrev (På 24.10.2021 den 19.44): Jeg synes Nille er en fantastisk morsom butikk. Jeg kjøper lys og servietter der + saker til bursdager. I går kjøpe jeg noen store poser med innpakket godteri til Halloween. Fint å dele ut når barn kommer. Fant også to små gresskar med LED-lys. Tenkte de var fine å pynte med ute. Viser seg imidlertid at de har disco-lys som blinkere flere ulike farger. Hysterisk morsomt. De har nå fått hedersplass på hvert sitt lysfat. Da er fire av discolysene i hus, takk for tipset!!! Anonymkode: 5d57c...4f1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #107 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og det er vel akkurat demografien som omtales i et innlegg. Ikke søkkrike, men med mer penger enn gjennomsnittet og som tror prisen på klokken og podens vinterdress er avgjørende for hva andre tenker. Man handler heller i den dyre interiørbutikken i Skovveien og tror glassene der er mer solide enn de på Nille. Verden vil bedras. Din kommentar gjør meg altså så sjeleglad for at jeg ikke bor på Bygdøy. Anonymkode: 33894...4c6 Flaks du ikke har så mye fordommer, da! Anonymkode: 26c0c...fbe
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2021 #108 Skrevet 27. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og det er vel akkurat demografien som omtales i et innlegg. Ikke søkkrike, men med mer penger enn gjennomsnittet og som tror prisen på klokken og podens vinterdress er avgjørende for hva andre tenker. Man handler heller i den dyre interiørbutikken i Skovveien og tror glassene der er mer solide enn de på Nille. Verden vil bedras. Din kommentar gjør meg altså så sjeleglad for at jeg ikke bor på Bygdøy. Anonymkode: 33894...4c6 Av nysgjerrighet, hvor i Norge bor de søkkrike hvis de ikke bor på Bygdøy? (Ikke her i hvertfall 😆) Anonymkode: c3ec7...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå