Gå til innhold

Handler du på Nille?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Var der i går og kjøpte noe dill til Haloween, men det er jo bare å se på pyntetingene så ser du at de er laget av billig materiale. Hvis du ser på luksusfellen så ser du mye nilledritt, det er jo en gjenganger når de gjeldet steder de handler, er ofte innom Nille sier de, og bytter ut ting flere ganger om året😂

Anonymkode: dc328...3b9

Billig materiale betyr ikke dårlig kvalitet. Jeg har lykter kjøpt på Nille for 10 eller mer år siden. De er like fine. Og genseren jeg har strikket med garnet derfra er like fine. Mulig ullgarnet er laget av en billig sau, men det har ikke gjort noen forskjell. Og legoen er like fin. Og putene, pleddene, badelekene osv.

Anonymkode: 80cc7...879

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Billig materiale betyr ikke dårlig kvalitet. Jeg har lykter kjøpt på Nille for 10 eller mer år siden. De er like fine. Og genseren jeg har strikket med garnet derfra er like fine. Mulig ullgarnet er laget av en billig sau, men det har ikke gjort noen forskjell. Og legoen er like fin. Og putene, pleddene, badelekene osv.

Man kan jo sende en tanke til de små barnehendene som har produsert alle de billige kvalitetsproduktene. 

Anonymkode: 21123...af9

Skrevet
MammantilNurket skrev (1 time siden):

Jeg synes Nille er en fantastisk morsom butikk. Jeg kjøper lys og servietter der + saker til bursdager. I går kjøpe jeg noen store poser med innpakket godteri til Halloween. Fint å dele ut når barn kommer. Fant også to små gresskar med LED-lys. Tenkte de var fine å pynte med ute. Viser seg imidlertid at de har disco-lys som blinkere flere ulike farger. Hysterisk morsomt. De har nå fått hedersplass på hvert sitt lysfat. 

Horelys til halloween? Det vil jeg også ha! Jeg har horelys til jul, men hallo, dette er genialt, var det nå nettopp?

Anonymkode: 5d57c...4f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Man kan jo sende en tanke til de små barnehendene som har produsert alle de billige kvalitetsproduktene. 

Det må du gjerne tro, men Nille er vel medlem av etisk handel eller hva det heter

Skrevet

Jeg arrangerte barnebursdag i vår, mens alle de ikke-essensielle butikkene var stengt. Da savnet jeg Nille, gitt, det var magert utvalg av sånt i dagligvarebutikkene.

Nå har jeg tatt igjen med å kjøpe masse Halloween-stæsj der.

Anonymkode: c3ec7...337

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Horelys til halloween? Det vil jeg også ha! Jeg har horelys til jul, men hallo, dette er genialt, var det nå nettopp?

Jupp - kjøpte i går. Meget fornøyd, altså 🤩🤩🤩 Kommer dessverre ikke så godt frem på bildet, men blinker heftig 🤩🤩🤩

Skrevet
MammantilNurket skrev (11 minutter siden):

Jupp - kjøpte i går. Meget fornøyd, altså 🤩🤩🤩 Kommer dessverre ikke så godt frem på bildet, men blinker heftig 🤩🤩🤩

Jeg ler allerede og kommer til å le lenge 😂😂

Skrevet

Synes det er trist at noen synes det er viktig hvor folk handler pynten sin.  Jeg er glad i å ha det fint hjemme, men jeg har veldig dårlig råd. Så pynt må kjøpes på billigbutikker. Ufattelig kjipt om noen er hos meg å tenker dårlig om meg kun fordi pynten var billig. Vi gjør alle det beste ut av det vi har. Vær heller glad for at du har råd til å handle "designerpynt", men se ikke ned på oss som gjerne vil pynte men må kjøpe billig.

Anonymkode: a18e1...534

Skrevet

Har handlet en del garn der. Ellers handler jeg der hvis jeg finner noe jeg liker. Det er viktigere enn hva butikken heter og hva moten sier. 

Anonymkode: 12137...e80

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Synes det er trist at noen synes det er viktig hvor folk handler pynten sin.  Jeg er glad i å ha det fint hjemme, men jeg har veldig dårlig råd. Så pynt må kjøpes på billigbutikker. Ufattelig kjipt om noen er hos meg å tenker dårlig om meg kun fordi pynten var billig. Vi gjør alle det beste ut av det vi har. Vær heller glad for at du har råd til å handle "designerpynt", men se ikke ned på oss som gjerne vil pynte men må kjøpe billig.

Anonymkode: a18e1...534

Det sier mer om de folkene enn det sier om deg, folk som må heve seg over andre er ikke så mye å bry seg om.

Anonymkode: b2c36...208

Skrevet

Ler meg skakk av de «påpynta» kommentarene her😂 En kan da virkelig kjøpe mye dyrt ræl også!! Jeg for min del, kan godt handle både interiør, garn o.l på Nille! Har penger til å handle andre steder også, men vil da ikke bruke mer på «ræl» enn jeg trenger 👏🏻👏🏻👏🏻 

Skal fortsette og kose med med Nille🥰

Anonymkode: 200bb...213

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er dårlig kvalitet, kjøp ordentlige ting som varer, ikke juggel du må bytte ut årlig eller oftere. Greit for Halloweenstasj og servietter, men ellers, bare ræl

Så merinogarnet blir ræl kun fordi det er kjøpt på nille, selvom jeg kan kjøpe akkurat samme garnnøste på en garnbutikk? Så Freia melkesjokolade er ræl på nille, men kjøper jeg det i vanlig matbutikk så er det god norsk sjokolade? Så legoen jeg kjøper på nille er ræl, men kjøper jeg akkurat samme pakken ett annet sted så er det ikke ræl?

Anonymkode: cca64...83d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så merinogarnet blir ræl kun fordi det er kjøpt på nille, selvom jeg kan kjøpe akkurat samme garnnøste på en garnbutikk? Så Freia melkesjokolade er ræl på nille, men kjøper jeg det i vanlig matbutikk så er det god norsk sjokolade? Så legoen jeg kjøper på nille er ræl, men kjøper jeg akkurat samme pakken ett annet sted så er det ikke ræl?

Selvfølgelig vil ingen på fullt alvor mene at kjente merkevarer som Lego og Freia sjokolade er ræl fordi du har kjøpt det på Nille. 

For min del så er det heller ikke på grunn av at det er billig jeg ikke handler der. Jeg personlig synes de ofte har glorete interiør ting. Masse gull, mønster og plast. Dette er kun min mening. Søstrene Grene er også en billig nips butikk og der finner jeg ofte mye. Kjøper alltid noe fra jule kolleksjonen . De har ting som ofte er mer dempet i mønster og farge og de har ting som appellerer til meg. Nille er en alt mulig butikk og for meg er det aller mest ræl. Andre ville kanskje sagt at butikker som Kremmerhuset og Søstrene Grene er ræl butikker. Vi er forskjellige og det er greit. 

Det må være lov at noen synes Nille er en ræl butikk og andre synes motsatt . Sånn uten at noen må skjerpe seg fordi de mener det de mener😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig vil ingen på fullt alvor mene at kjente merkevarer som Lego og Freia sjokolade er ræl fordi du har kjøpt det på Nille. 

For min del så er det heller ikke på grunn av at det er billig jeg ikke handler der. Jeg personlig synes de ofte har glorete interiør ting. Masse gull, mønster og plast. Dette er kun min mening. Søstrene Grene er også en billig nips butikk og der finner jeg ofte mye. Kjøper alltid noe fra jule kolleksjonen . De har ting som ofte er mer dempet i mønster og farge og de har ting som appellerer til meg. Nille er en alt mulig butikk og for meg er det aller mest ræl. Andre ville kanskje sagt at butikker som Kremmerhuset og Søstrene Grene er ræl butikker. Vi er forskjellige og det er greit. 

Det må være lov at noen synes Nille er en ræl butikk og andre synes motsatt . Sånn uten at noen må skjerpe seg fordi de mener det de mener😊

Jeg spurte vedkommende som sa at absolutt alt er ræl hos nille, jeg spurte ikke de som sier at Nille generelt er en rælbutikk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Nei. 

Skrevet

Nille har masse ok saker de. Vi kjøper fat, kopper osv til barnebursdager. De har masse Halloweenpynt som vi har kjøpt. Det tas frem år etter år. Julegavepapir, gavebånd ol kjøpes også der.

Kjøper lite pynteting ellers, men det gjelder alle butikker, ikke bare Nille. Synes mye av det som kan kjøpes i «fancy» interiørbutikker er grusomt stygt og synes ikke Nille skiller seg ut ved å ha ekstra mye stygt.

Anonymkode: 33894...4c6

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (14 timer siden):

Var innom der for å lete etter noe bestemt godteri for litt siden. Kjøper aldri pynteting eller lignende der. I grunn en skikkelig ræl-butikk. På linje med Europris og Rusta.

Så forfinet dere er! Hvis jeg feks ser en fin lyslykt så kunne det ikke brydd meg mindre om den er fra Nille eller Home and cottage eller en eller annen fancy interiør butikk. Jeg kjøper varen ikke merket. Jammen glad jeg har andre verdier. 

Anonymkode: 0e34c...905

Skrevet

Ja, de har uten tvil beste utvalget i stearinlys her i byen. Jeg har noen store lysestaker hvor jeg må ha ekstra tykke/lange lys, finner det ingen andre steder. Var innom 8 butikker før jeg endelig fant noen der. 

Man må gjerne le av butikker med ræl, men det skjer at man selv lar seg lure også. For ett par år siden kjøpte jeg to duftlys i forbindelse med visning. De kostet 199 kr på en interiørbutikk, så jo fryktelig fint og fancy ut der. Tror du ikke jeg senere fant akkurat de samme lysene for 39.90 på normal? 

Nille har forøvrig hatt de beste kaffekoppene. Tøysekopp, tullekopp og rotekopp. Brukte de en del da vi bygget, de har bokstavlig talt vært ute en vinternatt 😅

Anonymkode: 650ec...396

Skrevet

Kjøpt mye (!) julepynt på Nille. Kjøper gavebånd, innpakkingspapir, godteri og av og til noe pynt kompletterende til det jeg allerede har. Bryr meg fint lite om det er billig eller dyrt så lenge jeg liker det og det passer inn. Innspillet om at alt er ræl minner meg om «wannabe elite»-oppførsel. Vi har fint råd til dyre ting, men dyrt behøver ikke å bety god smak. Smaken er som baken - delt.

Anonymkode: 628ae...584

Skrevet

Ballonger, bursdagslys og servietter til 17. mai. 

Anonymkode: d6d95...7bb

Skrevet

Tommel opp for Nille! Redder adventskalenderen for meg. Blant annet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Så forfinet dere er! Hvis jeg feks ser en fin lyslykt så kunne det ikke brydd meg mindre om den er fra Nille eller Home and cottage eller en eller annen fancy interiør butikk. Jeg kjøper varen ikke merket. Jammen glad jeg har andre verdier. 

Anonymkode: 0e34c...905

Nei, de er ikke forfinet, de er liksom-rike som har behov for å fortelle at de har litt penger. EGENTLIG har de ikke så god råd, de bare ønsker at de kan fremstå slik. De som virkelig er rike og har klasse, har aldri behov for å fortelle at de har penger ved å kjøpe merke-ditt og design-datt. Jeg kommer fra en av landets rikeste familier, men det er det få som tenker på. Jeg, og resten av familien, handler på nille og andre billige butikker, og styrer langt unna juggel og stæsj som er in i tiden og liksom-status.

Anonymkode: 4f115...437

Skrevet
On 10/24/2021 at 12:09 PM, Anonym bruker said:

I så fall, hva? 

Anonymkode: 6e85e...ca9

det er veldig sjelden, men de har fint gavepapir og julepapir,og så kjøper jeg bursdagskort, dåpskort og slik der, mye billigere og like fine ,ellers er det lite :)

Anonymkode: 5072a...b36

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Det er dårlig kvalitet, kjøp ordentlige ting som varer, ikke juggel du må bytte ut årlig eller oftere. Greit for Halloweenstasj og servietter, men ellers, bare ræl

Du roper høyt, men har jo ingen dekning for det du sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...