Gå til innhold

Handler du på Nille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall, hva? 

Anonymkode: 6e85e...ca9

Skrevet

Sugerør. De har noen i mais eller hva det er som føles helt som plast. Pappsugerør er ekkelt...

Anonymkode: 11919...4e5

Skrevet

Kjøpte forresten kakebokser der før jul i fjor 

Skrevet

Ja. Leker, godteri, lys, garn, julepynt, kakeformer og andre baketing og sikkert mye mer

Anonymkode: 80cc7...879

Skrevet

Litt forskjellig.

Godteri, slike små lego poser, kort, innpakningspapir, blomstepotter, hårstrikker, spenner ++++

Anonymkode: f8fc1...213

Skrevet

Nille har tatt seg opp synes jeg. Handler litt småting. 

Anonymkode: b8ef8...ab9

Skrevet

Ja! Masse fint der!

Anonymkode: 6c429...348

Skrevet

Nesten ikke. Kjøper ikke ræl. 

Anonymkode: 21123...af9

Skrevet

Handlet noe Halloween-pynt og -godteri der for et år siden. Ikke vært der siden. 

Helt ok butikk, i samme kategori som mange andre, men jeg handler generelt lite interiørstash i billigbutikker. 

Anonymkode: f0791...53e

Skrevet

Sist jeg handlet der var for 1 år siden, da kjøpte jeg 2 svarte paraplyer. Handlet litt oftere der da barna var små, spesielt rundt halloween. 

Anonymkode: 4ac92...84b

Skrevet

Ja, handler endel småting der, f.eks. gaver når barna er bedt i bursdag, gavepapir+bånd, noen ganger godteri, batterier, skriveblokk, kalendergaver, telys.

Anonymkode: e28c4...ebd

Skrevet

Halloweengodis, lys, garn

Anonymkode: 5d57c...4f1

Skrevet

Ungene er glad i Nille, stæsj til Halloween, gaveposer til bursdag, godis mm. Så blir noen turer dit. Synes det er en grei butikk til sitt bruk. 

Anonymkode: 0d009...000

Skrevet

Ja kan handle det meste der.

Anonymkode: 9ec55...6dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Sugerør. De har noen i mais eller hva det er som føles helt som plast. Pappsugerør er ekkelt...

De kjøper jeg også. Er av maizena på et vis. Ellers handler jeg gjerne puter og småinteriør der, pledd, kubbelys, halloweengreier, julepynt, kalendergaver, og ellers litt dilldall.

Anonymkode: 03204...0bc

Skrevet

Var innom der for å lete etter noe bestemt godteri for litt siden. Kjøper aldri pynteting eller lignende der. I grunn en skikkelig ræl-butikk. På linje med Europris og Rusta.

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (36 minutter siden):

Var innom der for å lete etter noe bestemt godteri for litt siden. Kjøper aldri pynteting eller lignende der. I grunn en skikkelig ræl-butikk. På linje med Europris og Rusta.

Haha, nille er da virkelig ingen ræl-butikk. Ærlig talt, skjerp deg!

Anonymkode: c0d21...ba4

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (49 minutter siden):

Kjøper pynteting på europris og rusta også, jeg🤓

Anonymkode: 03204...0bc

Skrevet

Jeg kjøper ikke interiør/pynteting der, med mindre det er til julebord el.l. Men småting, som gavepair, leker o.l. kjøper jeg mer enn gjerne på Nille/Europris. 

Anonymkode: bd024...6f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Haha, nille er da virkelig ingen ræl-butikk. Ærlig talt, skjerp deg!

Altså, det er vel rælbutikk nr. 1

Anonymkode: 561fb...347

Skrevet

Kjøper gaveposer i papir der, passer bra til f.eks en goodiebag til vertinnegave eller noe sånt. Ganske varierende utvalg av ræl utenom ja.

Skrevet

Av og til, men den Nille som er her jeg bor er litt liten og har ikke så veldig mye spennende. Men har b.l.a  kjøpt penner, tegne og skrivesaker, gaveposer, julepyntdill, lys.

Anonymkode: b2c36...208

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Altså, det er vel rælbutikk nr. 1

Anonymkode: 561fb...347

Nei, det er ikke det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...